Saturday , August 19 2017
Home / World / रुहानी का फ़्रांस दौरा: अरबों यूरो के मुआहिदों पर दस्तख़त

रुहानी का फ़्रांस दौरा: अरबों यूरो के मुआहिदों पर दस्तख़त

ईरानी और फ़्रांसीसी सदूर के माबैन होने वाली मुलाक़ात में तिजारत के फ़रोग़ के इलावा खित्ते में क़ियाम अमन के मौज़ू पर भी तबादला-ए-ख़्याल हो रहा है। 1999 के बाद ये पहला मौक़ा है कि कोई ईरानी सदर फ़्रांस का दौरा कर रहा है।

आज मुक़ामी वक़्त के मुताबिक़ शाम तक़रीबन चार बजे ईरानी सदर हसन रुहानी अपने मेज़बान फ़्रांसीसी सरब्राह ममलकत फ्रांस्वा ओलांद से मुलाक़ात करने एलीज़े पैलेस पहुंचे। इन दोनों सरब्राहान की मुलाक़ात के दौरान खित्ते में अमन के क़ियाम, खासतौर पर शाम और यमन के इलावा दीगर मौज़ूआत पर तबादला-ए-ख़्याल किया जा रहा है।

ज़राए ने बताया है कि ओलांद और रुहानी के माबैन तक़रीबन दो घंटों तक जारी रहने वाली मुलाक़ात के बाद दोनों सदूर एक तक़रीब में तक़रीबन बीस मुख़्तलिफ़ मुआहिदों पर दस्तख़त करने वाले हैं। इस के बाद दोनों रहनुमा एक मुशतर्का प्रैस कान्फ़्रैंस से ख़िताब भी करेंगे।

इस से क़ब्ल रुहानी ने पैरिस में एक फ़्रांसीसी थिंक टैंक आई एफ़ आर आई के दौरे के दौरान कहा: हमारी क़ौम ने गुज़रे हुए इन बरसों के दौरान बहुत भारी बोझ अपने कंधों पर उठाया है और इस दौरान बग़ैर शिकायत किए तीन मिलियन से ज़ाइद मुहाजिरीन को पनाह भी दी।

TOPPOPULARRECENT