Wednesday , October 18 2017
Home / Islami Duniya / रुहानी, रफ़संजानी को इंतिख़ाबात से बाहर रखने की हिदायत

रुहानी, रफ़संजानी को इंतिख़ाबात से बाहर रखने की हिदायत

ईरान में पार्लीमानी इंतिख़ाबात के मौक़ा पर मुल्क के सुप्रीम लीडर आयतुल्लाह अली खामिनाई का एक पैग़ाम भी गर्दिश कर रहा है जिसमें उन्होंने सदर हसन रुहानी और साबिक़ सदर अली अकबर हाश्मी रफ़संजानी की गार्डियन कौंसिल के इंतिख़ाबात में कामयाबी रोकने की हिदायत की है।

अल अर्बिया डॉट नेट के मुताबिक़ सुप्रीम लीडर का ये मुतनाज़े नौईयत का बयान सोशल मीडिया पर तेज़ी से फैल रहा है और इस पर मिला जुला रद्दे अमल सामने आया है। फ़ारसी ज़बान में ख़बरें शाय करने वाले रोज़ ऑनलाइन वेब पोर्टल ने भी मुबय्यना तौर पर सुप्रीम लीडर का पैग़ाम नशर किया है।

ये पैग़ाम अम्मारयूँ नामी एक ग्रुप को पहुंचाया गया जिसके सरब्राह पासदाराने इन्क़िलाब के मिलिट्री इन्टेलीजेंस चीफ़ हुसैन ताइब के भाई मह्दी ताइब कर रहे हैं। इस बयान में अम्मार नामी एक शख़्स को टेलीग्राम नेटवर्क पर बात करते सुना जा सकता है।

अम्मार जो कि फ़र्ज़ी नाम मालूम होता है, का कहना है कि रहबरे इन्क़िलाब इस्लामी आयतुल्लाह खामिनाई ने हिदायत की है कि सदर रुहानी और साबिक़ सदर हाश्मी रफ़संजानी को गार्डियन कौंसिल की रुक्नीयत हासिल करने से रोका जाये और उनकी जगह आयतुल्लाह अख़तरी जैसे नुमाइंदों की कामयाबी यक़ीनी बनाई जाये।

TOPPOPULARRECENT