Monday , August 21 2017
Home / World / रूस और शाम फ़ौजी मुहिम ख़त्म कर दें – फ़्रांस

रूस और शाम फ़ौजी मुहिम ख़त्म कर दें – फ़्रांस

French Foreign Minister Laurent Fabius speaks to members of the Security Council at the United Nations Headquarters in Manhattan, New York, December 18, 2015. The United Nations Security Council on Friday unanimously agreed a resolution endorsing an international roadmap for a Syria peace process, a rare show of unity among major powers on a conflict that has claimed more than a quarter million lives. REUTERS/Eduardo Munoz

फ़्रांसीसी वज़ीरे ख़ारजा लोरान फाबियोस ने शाम और रूस से मुतालिबा किया है कि वो शहरीयों के ख़िलाफ़ फ़ौजी कार्यवाहीयां बंद कर दें और खास तौर पर मुहासिरा ज़दा क़स्बे मज़ाया में लोगों की मुश्किलात कम करें। उन्होंने ये बात शामी हिज़्बे इख़्तेलाफ़ के राबिता कार रियाज़ हिजाब से गुफ़्तगु करते हुए कही है।

उन्होंने कहा कि हमने शाम और रूस की शहरीयों के ख़िलाफ़ फ़ौजी कार्यवाईयों को रुकवाने के हवाले से तबादले ख़्याल किया है और खासतौर पर मज़ाया और शामी फ़ौज के मुहासिरे का शिकार दूसरे शहरों और कस्बों के मकीनों के मसाइब और मुश्किलात कम करने की ज़रूरत पर ज़ोर दिया है।

उन्होंने मुलाक़ात के बाद सहाफ़ीयों से गुफ़्तगु करते हुए कहा कि शामी सदर बशारुल असद इक़तिदार में नहीं रह सकते हैं और फ़्रांस अक़वामे मुत्तहिदा की सलामती कौंसिल से शामी शहरीयों पर बिला इम्तियाज़ हमलों को रुकवाने के लिए मुशावरत करेंगे ताकि शाम पर इस ज़िमन में दबाव डाला जा सके।

TOPPOPULARRECENT