Tuesday , September 19 2017
Home / World / रूस का शाम में तीन सौ जिहादी हलाक कर देने का दावा

रूस का शाम में तीन सौ जिहादी हलाक कर देने का दावा

रूसी वज़ारते दिफ़ा ने दावा किया है कि शाम में लुवाउल हक़ नामी अस्करीयत पसंद ग्रुप के हेड क्वाटर्स पर और शहर हलब के गिर्द और नवाह में किए गए नए फ़िज़ाई हमलों में दाइश के दो अस्करी कमांडरों समेत तीन सौ जिहादी हलाक कर दिए गए हैं।

रूसी दारुल हुकूमत मास्को से जुमा नौ अक्तूबर को मिलने वाली मुख़्तलिफ़ ख़बर एजेंसीयों की रिपोर्टों में कहा गया है कि रूसी ख़बररसां इदारे RIA ने ये बात मुल्की फ़ौज के बयानात का हवाला देते हुए लिखी।

रिपोर्टों के मुताबिक़ मास्को के जंगी तैयारों की तरफ़ से मुसल्लह मुज़ाहमत करने वाले जिहादी ग्रुप लुवाउल हक़ के मर्कज़ी ठिकानों पर ये फ़िज़ाई हमले आज जुमे के रोज़ किए गए। इन हमलों में 200 बाग़ी मारे गए, जिनमें से दो अस्करीयत पसंद तंज़ीम इस्लामिक स्टेट या दाइश के फ़ील्ड कमांडर थे।

इस के इलावा हलब शहर के इर्द-गिर्द के इलाक़े में भी आज मुतअद्दिद फ़िज़ाई हमले किए गए, जिनमें मास्को में वज़ारते दिफ़ा के बयानात के मुताबिक़ मज़ीद 100 शिद्दत पसंद मारे गए।

रूसी फ़ौज ने जुमे के रोज़ बताया कि गुज़िश्ता 24 घंटों के दौरान शाम में बाग़ीयों और जिहादीयों के ठिकानों पर जो फ़िज़ाई हमले किए गए, उनमें मजमूई तौर पर दहशतगर्दों के 60 से ज़ाइद एहदाफ़ को निशाना बनाया गया।

TOPPOPULARRECENT