Sunday , August 20 2017
Home / World / रूस, शाम से मुताल्लिक़ मज़ीद इक़दामात करेगा – लावरोफ़

रूस, शाम से मुताल्लिक़ मज़ीद इक़दामात करेगा – लावरोफ़

Russian Foreign Minister Sergey Lavrov speaks during a news conference with Eritrean Foreign Minister Osman Saleh Mohammed, following their talks, in Moscow, Russia, Monday, Feb. 17, 2014. Lavrov has warned against use of humanitarian convoys to deliver arms to Syria."The UN Security Council is not involved in precedents of the kind," Lavrov said. (AP Photo/Alexander Zemlianichenko)

रूसी वज़ीरे ख़ारजा सर्गई लावरोफ़ ने कहा है कि उनका मुल्के शाम के बारे में ज़रूरत पड़ने पर मज़ीद इक़दामात करेगा। उन्होंने एतराफ़ किया है कि रूस से शाम के लिए इन्सानी इमदाद ले जाने वाले तैयारों के ज़रीए फ़ौजी आलात भेजे जा रहे हैं।

उनका कहना है कि रूसी फ़ौजी गुज़िश्ता कई बरसों से शाम में मौजूद हैं। उन्होंने ये बयान अमरीका और बाअज़ यूरोपीय ममालिक की जानिब से रूस के माल बर्दार तैयारों की शाम के लिए परवाज़ों में इज़ाफे़ पर तशवीश के बाद जारी किया है।

रूस क़ब्लअज़ीं इस बात पर इसरार करता रहा है कि शाम के लिए उस की परवाज़ों के ज़रीए सिर्फ़ इन्सानी हमदर्दी की बुनियाद पर सामान भेजा जा रहा है। अमरीका ने हालिया दिनों के दौरान यूनान और बुलग़ारिया पर दबाव डाला है कि वो शाम जाने वाले रूसी तैयारों को अपनी फ़िज़ाई हुदूद इस्तेमाल करने की इजाज़त ना दें।

TOPPOPULARRECENT