Thursday , September 21 2017
Home / Islami Duniya / रूस फ़िज़ाई हुदूद की ख़िलाफ़वर्ज़ी से बाज़ रहे- अन्क्रा का इंतिबाह

रूस फ़िज़ाई हुदूद की ख़िलाफ़वर्ज़ी से बाज़ रहे- अन्क्रा का इंतिबाह

तुर्की ने अपनी फ़िज़ाई हुदूद की ख़िलाफ़वर्ज़ी पर एहतेजाज करने के लिए रूसी सिफ़ारतकार को तलब कर लिया है। अन्क्रा ज़राए के मुताबिक़ रूसी जंगी तैयारे शामी सरहद के क़रीब तुर्की की हुदूद में दाख़िल हुए थे।

ख़बररसां इदारे एसोसीएटेड प्रैस के मुताबिक़ तुर्क वज़ारते ख़ारजा ने रूसी सफ़ीर को वज़ारते ख़ारजा बुला कर कहा कि मुस्तक़बिल में इस तरह कोई ख़िलाफ़वर्ज़ी ना हो और एहतियात बरती जाए।

वज़ारते ख़ारजा ने अपने बयान में बताया गया है कि रूसी तैयारे गुज़िश्ता हफ़्ता पर तुर्की के सूबे हाते के शहर यवलादागी में दाख़िल हुए थे। हफ़्ते को रुनुमा होने वाले इस वाक़िये के बाद तुर्की ने फ़ौरन ही अपने दो एफ़ सोला तैयारे फ़िज़ा में रवाना कर दिए और उन की मुदाख़िलत के बाद रूसी तैयारों को दोबारा शामी हुदूद में दाख़िल होने पर मजबूर कर दिया गया।

अन्क्रा हुक्काम ने रूसी सिफ़ारतकार पर वाज़ेह किया कि आइन्दा ऐसी किसी भी दरअंदाज़ी की सूरत में नताइज की ज़िम्मेदारी मास्को हुक्काम पर ही आइद होगी। इस के इलावा तुर्क वज़ीरे ख़ारजा ने टेलीफ़ोन पर अपनी रूसी हम मन्सब से भी बात की है।

दूसरी जानिब सदर विलादीमीर पुतीन के तर्जुमान दीमतीरी पेशकोफ़ ने कहा है कि इस मुआमले की छानबीन शुरू कर दी गई है। तुर्क फ़िज़ाई हुदूद की ख़िलाफ़वर्ज़ी की रिपोर्टों पर तहक़ीक़ात जारी हैं।

TOPPOPULARRECENT