Friday , October 20 2017
Home / India / रेड्डी के मुआविन की अदालती तहवील में तौसीअ

रेड्डी के मुआविन की अदालती तहवील में तौसीअ

सी बी आई अदालत ने आज मुबय्यना तौर पर गै़रक़ानूनी कानकनी में मुलव्वस कर्नाटक के साबिक़ वज़ीर जी जनार्दन रेड्डी के एक क़रीबी मुआविन महफ़ूज़ अली ख़ां की सी बी आई तहवील में चार दिन की तौसीअ कर दी और अगली समाअत के लिए 16 मार्च की तारीख़ मुक

सी बी आई अदालत ने आज मुबय्यना तौर पर गै़रक़ानूनी कानकनी में मुलव्वस कर्नाटक के साबिक़ वज़ीर जी जनार्दन रेड्डी के एक क़रीबी मुआविन महफ़ूज़ अली ख़ां की सी बी आई तहवील में चार दिन की तौसीअ कर दी और अगली समाअत के लिए 16 मार्च की तारीख़ मुक़र्रर की ।

मिस्टर रेड्डी को भी जिनकी अदालती तहवील की मुद्दत आज ख़तम हुई , आज अदालत में पेश किया जाएगा। कर्नाटक के साबिक़ वज़ीर पर कर्नाटक और आंधरा प्रदेश में गै़रक़ानूनी कानकनी में मुलव्वस होने का इल्ज़ाम है। एडीशनल सिवल ऐंड सेशन कोर्ट के जज बी एम अनगदी ने अली ख़ान को जिसे तफतीशी एजेंसी ने अदालत में पेश किया था, दुबारा सी बी आई की तहवील में दे दिया।

इससे पहले जब 2 मार्च को मिस्टर रेड्डी को अदालत के सामने पेश किया गया था तो सिटी सिवल कोर्ट कामप्लेक़्स में तशद्दुद फूट पड़ा था जिसके बाद सी बी आई अदालत को शहर के मुज़ाफ़ात में पर अपाना अगर हारा कोर्ट हाल में मुंतक़िल कर दिया गया था। तफ्तीश एजेंसी पिछले दस दिन से अली ख़ान से पूछगिछ कर रही थी मगर तफ्तीश मुकम्मल नहीं हो सकी जिसकी वजह से एजेंसी ने उसे मज़ीद दो हफ़्ता के लिए तहवील में देने की दरख़ास्त की थी मगर अदालत ने सिर्फ चार दिन की तहवील की इजाज़त दी ।

TOPPOPULARRECENT