Saturday , October 21 2017
Home / Hyderabad News / रेलवे कोर्ट के रूबरू तॆलंगाना प्रजा फ्रंट का एहतिजाज

रेलवे कोर्ट के रूबरू तॆलंगाना प्रजा फ्रंट का एहतिजाज

हैदराबाद । १‍७ फरवरी: ( सियासत न्यूज़ ) : अलैहदा रियासत तॆलंगाना की आजलाना तशकील का मुतालिबा करते हुए तॆलंगाना हामी तंज़ीमों की जानिब से मुनाक़िद किए गए एहितजाजी प्रोग्राम रेल रोको में शिरकत करने वाले तलंगाना हामीयों पर संगीन दफ़

हैदराबाद । १‍७ फरवरी: ( सियासत न्यूज़ ) : अलैहदा रियासत तॆलंगाना की आजलाना तशकील का मुतालिबा करते हुए तॆलंगाना हामी तंज़ीमों की जानिब से मुनाक़िद किए गए एहितजाजी प्रोग्राम रेल रोको में शिरकत करने वाले तलंगाना हामीयों पर संगीन दफ़आत के तहत मुक़द्दमात दर्ज किए जाने के ख़िलाफ़ रेलवेज़ कोर्ट भोई गौड़ा के रूबरू तॆलंगाना पर जा फ्रंट की जानिब से ज़बरदस्त एहितजाजी मुज़ाहरा किया गया है ।

नायब सदर नशीन तॆलंगाना पर जा फ्रंट मिस्टर ऐम वेद कुमार की क़ियादत में मुनाक़िद करदा इस एहितजाजीमुज़ाहरा में टी पी एफ़ के क़ाइदीन कारकुनों के इलावा दीगर तॆलंगानाहामी तंज़ीमों केज़िम्मा दारान भी मौजूद थे । मिस्टर वेद कुमार ने मर्कज़ी और रियास्ती हुकूमतों से मुतालिबा करते हुए कहाकि वो मर्कज़ी वज़ीर-ए-दाख़िला पी चिदम़्बरम के ब्यान को रोबामल लाते हुए अलैहदा रियासत तॆलंगाना की आजलाना तशकील का ऐलान करने के बजाय हुकूमत के मुख़्तलिफ़ शोबों की जानिब से तॆलंगाना हामीयों को हिरासाँ वपरीशान करने का काम किया जा रहा है।

TOPPOPULARRECENT