Wednesday , August 23 2017
Home / Delhi News / रेलवे बजट में अवाम को धोका लालू प्रसाद

रेलवे बजट में अवाम को धोका लालू प्रसाद

नई दिल्ली: आरजेडी सदर लालू प्रसाद यादव ने आज पेश करदा रेलवे बजट को अवाम के साथ धोका और फ़रेब क़रार दिया और कहा कि इस में नई बात नहीं है और ना ही कोई नई पेशकश नहीं की गई है।

उन्होंने ये भी कहा कि बजट में मुसाफ़िरों की सलामती के बारे में कुछ स्कीमात नहीं हैं। मजमूई तौर पर ये बजट रेलवे को ले डूबेगा। अब हमें मालीयाती बजट की पेशकशी का इंतेज़ार है।

ये बजट भी तवक़्क़ो पर पूरा नहीं उतरेगा। लालू प्रसाद यादव जिन्होंने यूपीए की पहली हुकूमत में वज़ीर रेलवे की हैसियत से ख़िदमत अंजाम दी है, कहा कि उनके दौर में रेलवे का मालिया 60 हज़ार करोड़ से तजावुज़ कर गया था।

उन्होंने वज़ीर रेलवे की हैसियत से रेलवे को तरक़्क़ी दी थी लेकिन बाद की हुकूमतों ने कुछ नहीं किया है। बीजेपी के मर्कज़ी वज़ीर प्रकाश जावडेकर ने वज़ीर रेलवे के पेश करदा बजट को मुस्तक़बिल और वीज़न पर मबनी बजट क़रार दिया और कहा कि ये बजट में ग़रीबों को एहमीयत दी गई है जो वज़ीर-ए-आज़म नरेंद्र मोदी के नज़रिये के मुताबिक़ हिन्दुस्तान को मज़बूत बनाने की सिम्त मोस्सर क़दम है।

जावडेकर ने रेलवे बजट को हिन्दुस्तानी मईशत के लिए अहम तरीन क़रार दिया। ये बजट मुसाफ़िरों की सहूलतों को मद्द-ए-नज़र रखकर तैयार किया गया है। रेलवे बजट 2016-17 में मुसाफ़िर किरायों में कोई इज़ाफ़ा नहीं किया गया और ना ही माल बर्दारी शरह में इज़ाफ़ा किया गया है। उन्होंने कहा कि जो लोग रेलवे बजट पर तन्क़ीद कर रहे हैं उन्हें बजट की दस्तावेज़ात का मुताला करने की ज़रूरत है|

TOPPOPULARRECENT