Sunday , October 22 2017
Home / Hyderabad News / रेलवे बजट में सेक्यूरिटी, सेहत और सफ़ाई पर ख़ुसूसी एहमीयत

रेलवे बजट में सेक्यूरिटी, सेहत और सफ़ाई पर ख़ुसूसी एहमीयत

मर्कज़ी वज़ीर शहरी तरकियात एम वेंकया नायडू ने रेलवे बजट की ज़बरदस्त सताइश करते हुए रेलवे बजट को तरक़्क़ी पर मबनी बजट से ताबीर किया और कहा कि इस बजट में सेक्यूरिटी, सेहत-ओ-सफ़ाई वग़ैरा पर रेलवे बजट में ख़ुसूसी एहमीयत दी गई और रेलवे बजट

मर्कज़ी वज़ीर शहरी तरकियात एम वेंकया नायडू ने रेलवे बजट की ज़बरदस्त सताइश करते हुए रेलवे बजट को तरक़्क़ी पर मबनी बजट से ताबीर किया और कहा कि इस बजट में सेक्यूरिटी, सेहत-ओ-सफ़ाई वग़ैरा पर रेलवे बजट में ख़ुसूसी एहमीयत दी गई और रेलवे बजट का असर अभी मालूम नहीं होगा बल्कि एक दो साल में बजट की हक़ीक़त का इज़हार होगा।

अपने क़ियाम हैदराबाद के दौरान अख़बारी नुमाइंदों से बातचीत करते हुए वेंकया नायडू ने साबिक़ हुकूमत को अपनी सख़्त तन्क़ीद का निशाना बनाया और कहा कि साबिक़ा हुकूमतों की तरह साबिक़ा बजट में दिए गए वादे को पूरा करने के लिए 40 साल दरकार होंगे लिहाज़ा नए बजट में नए वादे देकर अवाम को धोका में रखना मर्कज़ी हुकूमत नहीं चाहती।

उन्होंने कहा कि हिंदुस्तान की तरक़्क़ी की शरह 8 फ़ीसद होने की क़वी तवक़्क़ो है। ये बात मआशी सर्वे रिपोर्ट की रोशनी में बताई गई। दुसरे सर्वे रिपोर्टस में भी हिंदुस्तान की तरक़्क़ी की शरह चीन से भी ज़ियादा कर जाने का इज़हार किया गया है।

मर्कज़ी वज़ीर ने कहा कि जारीया पार्लियामेंट सेशन में अब तक ही जारी करदा 6 आर्डीनेंस पर मुबाहिस किए जाऐंगे। उन्होंने याद दिलाया कि आर्डीनेंस जारी किए जाने के बाद जो प्रोग्राम्स अंजाम दिए गए वो क़ानून के दायरे में किए गए। जबकि हुसूल अराज़ी क़वानीन में तबदीली लाने के लिए वज़ीर-ए-आज़म की दारत में मुनाक़िदा अरकान पार्लीमान के मीटिंग में फ़ैसला किया गया। उन्होंने कहा कि हुसूले अराज़ी आर्डीनेंस से किसानों को हरगिज़ किसी किस्म का नुक़्सान नहीं होगा क्युंकि किसानों को दिए जाने वाले मुआवज़ा में कोई कमी नहीं की जा रही है।

उन्होंने अख़बारी नुमाइंदों के पूछे गए सवालात का जवाब देते हुए कहा कि आंध्र प्रदेश के सिलसिले में दिए गए वादे को पूरा करने से गुरेज़ नहीं किया जाएगा। ताहम इस के लिए कुछ वक़्त ज़रूर दरकार होगा।

वेंकया नायडू ने कहा कि आइन्दा पाँच साल के दौरान आंध्र प्रदेश रियासत के लिए दो लाख करोड़ रुपये मर्कज़ से बतौर इमदाद हासिल होंगे।

TOPPOPULARRECENT