Saturday , October 21 2017
Home / India / रेलवे मुलाज़मीन की आज मुल्क गैर भूक हड़ताल

रेलवे मुलाज़मीन की आज मुल्क गैर भूक हड़ताल

रेलवे मुलाज़मीन यूनियनों की फेडरेशन की तरफ‌ से कल मुल्क गैर सतह पर 24 घंटे की भूक हड़ताल का फैसला किया गया है। इन का मुतालिबा है कि रेलवे मुलाज़मीन के लिए बेहतर सहूलतें फ़राहम की जाएं और नई पैंशन स्कीम को ख़तम‌ किया जाय। ऑल इंडिया रेलवे म

रेलवे मुलाज़मीन यूनियनों की फेडरेशन की तरफ‌ से कल मुल्क गैर सतह पर 24 घंटे की भूक हड़ताल का फैसला किया गया है। इन का मुतालिबा है कि रेलवे मुलाज़मीन के लिए बेहतर सहूलतें फ़राहम की जाएं और नई पैंशन स्कीम को ख़तम‌ किया जाय। ऑल इंडिया रेलवे मेन्स फेडरेशन के जनरल सैक्रेटरी शिव गोपाल मिश्रा ने अख़बारी नुमाइंदों से बात चीत करते हुए कहा कि ज़ाइद अज़ एक लाख रेलवे मुलाज़मीन 9 अक्टूबर को होने वाली इजतिमाई भूक हड़ताल में हिस्सा लेंगे ताकि अपने वाजिबी मुतालिबात(मांगों ) की तकमील के लिए ज़ोर दिया जा सके।

इन में ट्राक मैन, रनिंग स्टाफ़ और टेक्नीशनस भी शामिल रहेंगे। उन्हों ने बताया कि रेलवे मुलाज़मीन का मुतालिबा(मांग) है कि ट्राक मैन की तनख़्वाहों में इज़ाफ़ा किया जाय। इन के ग्रेड को बेहतर बनाया जाय। रनिंग स्टाफ़ की तनख़्वाहों में इज़ाफ़ा किया जाय और बाक़ियात की अदाएगी अमल में लाई जाय। मिस्टर गोपाल मिश्रा ने बताया कि हमारा मुतालिबा(मांग) है कि नई पैंशन स्कीम को ख़तन किया जाय, क्योकीं इस से मुलाज़मीन का नुक़्सान है।

उन्हों ने रेलवे मुलाज़मीन के लिए फैमिली पैंशन को यक़ीनी बनाने का मुतालिबा(मांग) किया और कहा कि रेलवे मुलाज़मीन अपने मुतालिबा(मांग) की ताईद में ज़ोनल और डेवेझ़नल दफ़ातिर के रूबरू (सामने)सट इन एहतिजाज(विरोध‌) करेंगे। उन्हों ने इल्ज़ाम आइद किया कि बारहा नुमाइंदगियों के बावजूद इन मुतालिबात(मांगों) की तकमील(पुरी) नहीं की गई है।

TOPPOPULARRECENT