Saturday , October 21 2017
Home / India / रेल अस्क़ाम : बंसल को क्लीनचिट पर गुल पनाग का एतराज़

रेल अस्क़ाम : बंसल को क्लीनचिट पर गुल पनाग का एतराज़

साबिक़ वज़ीर रेलवे पवन कुमार बंसल पर नक़दी बराए ओहदा अस्क़ाम के मामले में सख़्त हमले की शुरूआत करते हुए आम आदमी पार्टी उम्मीदवार और साबिक़ मिस इंडिया गुल पनाग ने इस केस में चंडीगढ़ नशिस्त से अपने हरीफ़ को सी बी आई की जानिब से दी गई क्ली

साबिक़ वज़ीर रेलवे पवन कुमार बंसल पर नक़दी बराए ओहदा अस्क़ाम के मामले में सख़्त हमले की शुरूआत करते हुए आम आदमी पार्टी उम्मीदवार और साबिक़ मिस इंडिया गुल पनाग ने इस केस में चंडीगढ़ नशिस्त से अपने हरीफ़ को सी बी आई की जानिब से दी गई क्लीनचिट पर सवाल उठाया और कहा कि वो (बंसल) इस अस्क़ाम अपने भांजे के मुबय्यना रोल को बस यूंही नजरअंदाज़ नहीं करसकते हैं।

35 साला बॉलीवुड एक्ट्रेस ने न्यूज़ एजेंसी पी टी आई को बताया कि एक शख़्स जिसे करप्शन स्कैंडल के सबब अपने विज़ारती ओहदे (रेलवे) से इस्तीफ़ा देना पड़ा, एसा शख़्स जिस का भांजा हुनूज़ जेल में है, वो क्लीनचिट हासिल होने की बात कररहा है। रिटायर्ड आर्मी ऑफीसर की दुख़तर गुल पनाग ने कहा कि साबिक़ वज़ीर रेलवे को फ़ैसला करना होगा आया वो दूसरों के साथ मुलव्विस हैं या ये जानने के काबिल ना रहे कि अपनी विज़ारत में क्या कुछ होरहा है।

जब चार मर्तबा के चंडीगढ़ एम पी बंसल के इस बयान के ताल्लुक़ से पूछा गया कि इस केस की चार्ज शीट में इनका नाम नहीं है, गुल ने कहा, मुझे पता है उन्हें क्लीनचिट मिली है। उन्हें इन्ही की हुकूमत के दबाव‌ के तहत सी बी आई ने क्लीनचिट दी है। गुल ने मज़ीद कहा, इन्फ्रादी हैसियत से में इनका बेहद एहतेराम करती हूँ।

वो मेरे वालिद की उम्र के शख़्स हैं। वो मेरे वालिद के हमजमात थे। वो ग़ैरमामूली सियासी पुख़्तगी और ग़ैरमामूली तजुर्बे के हामिल शख़्स हैं। लेकिन में समझती हूँ अब उनके लिए आगे बढ़ने और हमें ये कहने का वक़्त है आया वो इस केस में आसानी के मुर्तक़िब हुए या इतने काबिल ना रहे कि उन्हें ख़ुद अपनी विज़ारत की सरगर्मीयों का पता ना हो।

TOPPOPULARRECENT