Wednesday , September 20 2017
Home / Business / रेल तरक़्क़ीयाती फ़ंड के लिए आलमी बैंक का तआवुन

रेल तरक़्क़ीयाती फ़ंड के लिए आलमी बैंक का तआवुन

वाशिंगटन: आलमी बैंक, नए रेलवे तरक़्क़ीयाती फ़ंड में सरमाया मुजतमा करने के लिए हत्तलमक़दूर कोशिश करेगा जबकि ये फंड्स इंडियन रेलवेज़ की जदीद कारी के लिए इस्तेमाल किए जाऐंगे। वज़ीर रेलवे मिस्टर सुरेश प्रभु ने आज ये इत्तेला दी और बताया कि रेलवे तरक़्क़ीयाती फ़ंड के क़ियाम के लिए आलमी बैंक के साथ काम करने का फ़ैसला किया गया।

अगर इस ख़ुसूस में पहल की गई है लेकिन अब पेशरफ़त की जा रही है। आलमी बैंक के ओहदेदारों के साथ मुलाक़ात के बाद सुरेश प्रभु ने बताया कि जदीद फ़ंड के लिए आलमी बैंक सरमायाकारों को तरग़ीब देगा और बहुत जल्द इस फ़ंड में रक़ूमात इकट्ठा की जाएँगी। इन्होंने बताया कि आलमी बैंक की क़ियादत ने ये महसूस किया कि गुज़िश्ता एक साल के दौरान इंडियन रेलवेज़ की कारकर्दगी दुरुस्त सिम्त में गामज़न है।

सुरेश प्रभु ने फ़ंड के हुजम के बारे में इन्किशाफ़ नहीं किया लेकिन ये इशारा दिया कि मुजव्वज़ा फ़ंड सबसे बड़ा होगा जोकि अब तक आलमी बैंक ने किसी को भी फ़राहम नहीं किया। सुरेश प्रभु, ट्रांसपोर्टेशन पर आलमी बैंक के इजलास में शिरकत के लिए यहां आए हैं। इन्होंने इंटरनेशनल फाइनेंस कारपोरेशन के ओहदेदारों यू एस ट्रांसपोर्टेशन सेक्रेटरी एनथोनी एनारड और दीगर माहिरीन मआशियात से मुलाक़ात की।

इन्होंने बताया कि हिन्दुस्तानी रेलवे को आलमी मियार का बनाने के लिए एक मन्सूबा तैयार किया गया है ताकि रेलवेज़ की आमदनी में इज़ाफ़ा किया जा सके। चूँकि इंडियन रेलवेज़ पर पै कमीशन का ज़बरदस्त बोझ आइद हो रहा है जिसके पेश-ए-नज़र आलमी बैंक से तआवुन हासिल किया जा रहा है|

TOPPOPULARRECENT