Sunday , August 20 2017
Home / Hyderabad News / रेवेंथ् रेड्डी-ओ-तीन दूसरों के ख़िलाफ़ इबतिदाई चार्च शीट पेश

रेवेंथ् रेड्डी-ओ-तीन दूसरों के ख़िलाफ़ इबतिदाई चार्च शीट पेश

हैदराबाद 29 जुलाई तेलंगाना इंसिदाद करप्शन ब्यूरो ने जो नोट बराए वोट स्कॅम की तहक़ीक़ात कर रहा है तेलुगु देशम रुकने असेंबली ए रेवेंथ् रेड्डी और तीन दूसरों के ख़िलाफ़ यहां एक मुक़ामी अदालत में इबतिदाई चार्च शीट पेश की।

ए सी बी के एडीशनल सुपरिन्टेन्डेन्ट पुलिस एम मिला रेड्डी ने कहा कि हम तहक़ीक़ाती जारी रखे हुए हैं। हम एक और तेलुगु देशम रुकने असेंबली सनडरा वेंकट वीरया और दूसरों के ख़िलाफ़ एक और चार्च शीट पेश करेंगे।

मई के महीने में तेलंगाना के नामज़द रुकने असेंबली एल्विस ने ए सी बी में एक शिकायत दर्ज करवाई थी जिस में इल्ज़ाम आइद किया गया था के रेवेंथ् रेड्डी ने उन्हें एम एलसी चुनाव में तेलुगु देशम के उम्मीदवार के हक़ में वोट देने के लिए पाँच करोड़ रुपये रिश्वत की पेशकश की है।

ये चुनाव यक्म जून को हुए थे। स्टीफ़नसन तेलंगाना असेंबली में ऐंगलो इंडियन बिरादरी की नुमाइंदगी करते हैं। उनकी शिकायत पर 31 मई को मुक़द्दमा दर्ज किया गया था और ए सी बी ने तेलंगाना असेंबली में तेलुगु देशम के डिप्टी लीडर रेवेंथ् रेड्डी को सीबासशीन और सिम्हा के साथ गिरफ़्तार किया था जबकि वो स्टीफ़नसन को 50 लाख रुपये बतौर पेशगी अदा करने पहूंचे थे।

तमाम तीनों फ़िलहाल ज़मानत पर रिहा हैं जबकि जीरोसलीम ने उनकी गिरफ़्तारी पर हुक्म इलतिवा के लिए हाइकोर्ट में दरख़ास्त दायर की है।

TOPPOPULARRECENT