Friday , September 22 2017
Home / District News / रैगिंग की रोक-थाम के लिए क़वाइद पर सख़्ती से अमल आवरी

रैगिंग की रोक-थाम के लिए क़वाइद पर सख़्ती से अमल आवरी

निज़ामबाद 20 अगस्त:डी एस पी निज़ामबाद आनंद कुमार ने कहा कि रैगिंग की रोक-थाम के लिए सख़्ती के साथ क़वाइद की अमल आवरी की जा रही है और इस ख़सूस में तलबा को शऊर बेदार करना नागुज़ीर है।

आनंद कुमार महेला कॉलेज कनटीशोर में एक शऊर बेदारी प्रोग्राम के जलसा से मुख़ातिब करते हुए कहा कि अमन-ओ-अमान की बरक़रारी के साथ पुलिस ख़वातीन के तहफ़्फ़ुज़ और रैगिंग के ख़ातमे के लिए बड़े पैमाने पर इक़दामात कर रही है।

ख़वातीन पर होने वाले वाक़ियात और कॉलेजों में रैगिंग, के लिए क़ानून को नाफ़िज़ किया गया। इस बारे में शऊर बेदार करने की ज़रूरत पर-ज़ोर देते हुए समाज में ख़वातीन के तहफ़्फ़ुज़ और उनके हुक़ूक़ की अदायगी के लिए आगे आने और इस की अमल आवरी करने की ख़ाहिश की।

ख़वातीन को हरासाँ-ओ-तलबा को रैगिंग करने की सूरत में पुलिस से शिकायत करने की खासतौर पुराने तालिबात से रैगिंग करने वालों के ख़िलाफ़ शिकायत करने से गुरेज़ ना करे और सख़्ती के साथ उसकी मुख़ालिफ़त करते हुए उस का मुक़ाबला करेंतो बेहतर होगा।

महिकमा पुलिस की तरफ से मुकम्मिल तआवुन पेश करने का डी एस पी ने इरादा ज़ाहिर किया। इस मौके पर कॉलेज प्रिंसिपल सीनीयर क़ाइदीन भी मौजूद थे।

TOPPOPULARRECENT