Wednesday , October 18 2017
Home / Khaas Khabar / रॉयल तेलंगाना की मुख़ालिफ़- वाई एस आर कांग्रेस और टी आर एस,

रॉयल तेलंगाना की मुख़ालिफ़- वाई एस आर कांग्रेस और टी आर एस,

नई रियासत तेलंगाना में राइलसीमा के दो अज़ला को शामिल करते हुए रॉयल तेलंगाना बनाने की तजवीज़ की मुख़ालिफ़त करते हुए वाई एस आर कांग्रेस और तेलंगाना राष़्ट्रा समीती ने आज मर्कज़ पर ज़ोर दिया कि वो इस तजवीज़ को बहरहाल फ़ौरी वापिस ले।

नई रियासत तेलंगाना में राइलसीमा के दो अज़ला को शामिल करते हुए रॉयल तेलंगाना बनाने की तजवीज़ की मुख़ालिफ़त करते हुए वाई एस आर कांग्रेस और तेलंगाना राष़्ट्रा समीती ने आज मर्कज़ पर ज़ोर दिया कि वो इस तजवीज़ को बहरहाल फ़ौरी वापिस ले।

टी आर एस ने रॉयल तेलंगाना की तजवीज़ के ख़िलाफ़ आइन्दा 3 दिनों के लिए एहतेजाज करने का एलान किया है। इस सिलसिले में 5 दिसमबर को ज़बरदस्त एहतेजाजी बंद मुनज़्ज़म किया जा रहा है।

टी आर एस सरबराह चंद्रशेखर राव‌ ने वज़ीर-ए-आज़म मनमोहन सिंह और मर्कज़ से अपील की है कि वो इस तरह की किसी भी तजवीज़ को वापिस लें।

के सी आर ने आज तेलंगाना भवन में प्रेस कांफ्रेंस से ख़िताब करते हुए वाज़िह कर दिया कि ग्रुप आफ़ मिनिस्टर्स की तरफ से रॉयल तेलंगाना की तजवीज़ टी आर एस के लिए क़ाबिले कुबूल नहीं है।

उन्होंने मर्कज़ी ग्रुप आफ़ मिनिस्टर्स की तरफ से रियासत की तक़सीम की सूरत में 10 अज़ला पर मुश्तमिल तेलंगाना रियासत के बजाये रॉयल सीमा के दो अज़ला अनंतपुर और करनूल के साथ रॉयल तेलंगाना के क़ियाम से मुताल्लिक़ तजवीज़ पर सख़्त ब्रहमी का इज़हार किया।

उन्होंने इस सिलसिले में मीडीया में पेश की जा रही ख़बरों का हवाला देते हुए कहा कि टी आर एस ने कभी भी रॉयल तेलंगाना के क़ियाम की ताईद नहीं की।

टी आर एस और तेलंगाना अवाम हैदराबाद दारुउल हुकूमत के साथ 10 अज़ला पर मुश्तमिल तेलंगाना रियासत के क़ियाम का मुतालिबा कररहे हैं।

उन्होंने कहा कि रॉयल तेलंगाना से मुताल्लिक़ किसी भी तजवीज़ को वो सख़्ती के साथ मुस्तर्द करदेंगे। के सी आर ने मर्कज़ से मुतालिबा किया कि वो तेलंगाना अवाम के जज़बात का एहतेराम करते हुए उनसे किए गए वाअदे के मुताबिक़ तेलंगाना बिल पार्लियामेंट में पेश करें।

टी आर एस तेलंगाना अवाम के जज़बात-ओ-एहसासात की पार्लियामेंट और इस के बाहर भरपूर नुमाइंदगी करेगी। उन्होंने सदर कांग्रेस सोनिया गांधी और वज़ीर-ए-आज़म मनमोहन सिंह से मुतालिबा किया कि वो रॉयल तेलंगाना की तजवीज़ से दसतबरदारी इख़तियार करें।

उन्होंने कहा कि वो पार्टी की तरफ़ से नहीं बल्कि तेलंगाना अवाम की तरफ़ से ये मांग कररहे हैं। उन्होंने वाज़िह किया कि हैदराबाद दारुल हुकूमत के साथ 10 अज़ला पर मुश्तमिल तेलंगाना रियासत के अलावा किसी और तजवीज़ को हरगिज़ कुबूल नहीं किया जाएगा ।

उन्होंने 5 दिसमबर के बंद को कामयाब बनाने के लिए 10 अज़ला के तेलंगाना अवाम से अपील की है। उन्होंने कहा कि इस बंद में ताजरीन ,तलबा और सरकारी मुलाज़िमीन को हिस्सा लेते हुए अलाहिदा तेलंगाना के हक़ में अपने जज़बात का इज़हार करना चाहीए।

TOPPOPULARRECENT