Tuesday , October 24 2017
Home / Crime / रोडी शीटर नजफ़ और मज़हर अली रिज़वी गिरफ़्तार

रोडी शीटर नजफ़ और मज़हर अली रिज़वी गिरफ़्तार

हैदराबाद । १५ मार्च : ( सियासत न्यूज़ ) : सिटी पुलिस ने शहर में रूडी अनासिर के ख़िलाफ़ दायरा तंग करने के इक़दामात का आग़ाज़ करदिया है और पुलिस के इन इक़दामात पर वक़तीह कार्रवाई के इल्ज़ामात भी पाए जाते हैं । ताहम इस ख़सूस में कमिशनर प

हैदराबाद । १५ मार्च : ( सियासत न्यूज़ ) : सिटी पुलिस ने शहर में रूडी अनासिर के ख़िलाफ़ दायरा तंग करने के इक़दामात का आग़ाज़ करदिया है और पुलिस के इन इक़दामात पर वक़तीह कार्रवाई के इल्ज़ामात भी पाए जाते हैं । ताहम इस ख़सूस में कमिशनर पुलिस का कहना है कि टास्क फ़ोर्स और ख़ुसूसी टीमों को रूडी अनासिर की सरगर्मीयों और उन की नक़ल-ओ-हरकत के इलावा उन्हें हिरासत में लेने के अहकामात जारी करदिए गए हैं ताकि उन की सरगर्मीयों पर रोक लगाई जा सके । एक प्रैस कान्फ़्रैंस के दौरान कमिशनर पुलिस ए के ख़ां ने बताया कि साउथ ज़ोन टास्क फ़ोर्स ने ऐसी ही एक कार्रवाई में बदनाम-ए-ज़माना रूडी शीटर नजफ़ और इस के साथी रूडी शीटर मज़हर अली रिज़वी को गिरफ़्तार कर लिया है ।

पुलिस ने उन के क़बज़ा से एक देसी साख़ता बंदूक़ दोख़ंजर एक निकल पंच और दो केलो 80 ग्राम गांजा को ज़बत करलिया । जब कि इस टोली का एक और रुकन मफ़रूर बताया गया है । ये तीन अफ़राद एक क़तल की साज़िश में सरगर्म थे । कमिशनर ने कहा कि रूडी शीटरों के दरमयान आपसी रंजिशें-ओ-ख़ुसूमत और दुश्मनी से शहर में गैंगस्टर्स का माहौल पैदा होरहा है और इस से ना सिर्फ शहर का पुरअमन माहौल मुतास्सिर होरहा है बल्कि इस से हालात में बेचैनी पाई जाती है । कमिशनर पुलिस ने बताया कि ये रूडी शीटरस इत्तिलाआत के मुताबिक़ मुनश्शियात की स्मगलिंग में भी मुलव्वस हैं ।

उन्हों ने बताया कि एक हफ़्ता में पुलिस की जानिब से ग्यारह टोलियों की जांच की गई और पाँच ज़ोनस में इन रोडी शीटरस की सरगर्मीयों पर नज़र रखी गई और इस दौरान पुलिस के हाथ नजफ़ और इस की टोली के अरकान पर आए । उन्हों ने बताया कि नजफ़ अपने साथीयों के हमराह अपने क़रीबी दुश्मन रूडी शीटरअय्यूब ख़ां टोली के अरकान फ़य्याज़ गैंग की फ़राग़ में था जब कि फ़य्याज़ टोली के अरकान भी नजफ़ टोली की फ़राग़ में थे कि नजफ़ पुलिस के हाथ लग गया । कमिशनर पुलिस ने बताया कि सिटी पुलिस ने मंसूबा बंद तरीक़ा से रियासत के तीनों इलाक़ों आंधरा , राइलसीमा और तलंगाना मैं 7 अज़ला की निशानदेही की है और उन अज़ला में टास्क फ़ोर्स की टीमों को रवाना किया गया ।

और उन अज़ला में से ऐसे अफ़राद के ताल्लुक़ से तमाम इत्तिलाआत हासिल की जा रही हैं । जिन का ताल्लुक़ शहर की टोलियों से पाया जाता है और ऐसे अफ़राद की शहर आमद और यहां क़ियाम और राबतों के इलावा उन की सरगर्मीयों पर नज़र रखी जाएगी इस के इलावा शहर के गैंगस्टर्स की बैरून शहर सरगर्मीयों इत्तिलाआत भी हासिल की जा रही हैं । इस मौक़ा पर टास्क फ़ोर्स डी सी पेज ऐस चतुर्वेदी , रामचंद्र-ओ-दीगर मौजूद थे ।।

TOPPOPULARRECENT