Saturday , August 19 2017
Home / Featured News / रोहित की ख़ुदकुशी पर ब्रहम तलबा का एहतेजाज कल मुल्क गीर हड़ताल

रोहित की ख़ुदकुशी पर ब्रहम तलबा का एहतेजाज कल मुल्क गीर हड़ताल

हैदराबाद 26 जनवरी: दलित स्कॉलर रोहित की ख़ुदकुशी के मसले पर हैदराबाद सेंट्रल यूनीवर्सिटी में जारी एजीटेशन में शिद्दत पैदा हो गई । तलबा ने वीपन सरयू अस्तिव के बहैसीयत उबूरी वाइस चांसलर तक़र्रुर को मुस्तर्द कर दिया और 27 जनवरी को यूनीवर्सिटीज़ की मुल़्क गीर हड़ताल मनाने का ऐलान किया।

एक एसे वक़्त जब मुख़्तलिफ़ यूनीवर्सिटीयों के तलबा ने कैम्पस पहुंच कर रोहित की ख़ुदकुशी के ख़िलाफ़ जारी एहतेजाज से यगानगत का इज़हार किया है। जवाइंट ऐक्शण कमेटी बराए समाजी इन्साफ़ ने ऐलान किया कि उनके मुतालिबात की अदम यकसूई की सूरत में तेलंगाना और आंध्र प्रदेश में बंद मनाया जाएगा। एहतेजाजी तलबा वाइस चांसलर पी अप्पा राव‌ की बरतरफ़ी का मुतालिबा कर रहे हैं जबकि वो (अप्पा राव‌) अचानक रुख़स्त पर रवाना हो गए हैं।

यूनीवर्सिटीज़ में दर्ज फ़हरिस्त तबक़ात-ओ-क़बाइल और अक़लियती बिरादरी से ताल्लुक़ रखने वाले तलबा की ख़ुदकुशियों के वाक़ियात को रोकने के लिए रोहित ऐक्ट से मौसूम क़ानूनसाज़ी की जाये। जवाइंट एक्शण कमेटी के बराए समाजी इन्साफ़ के एक तर्जुमान ने कहा कि रोहित को इन्साफ़ दिलाए जाने तक एजीटेशन को आगे बढ़ाने के लिए एक मुल्क गीर जवाइट एक्शण कमेटी के क़ियाम की ग़रज़ से हम दुसरे यूनीवर्सिटीयों की जवाइंट एक्शण कमेटीयों से रब्त में हैं। जेएसी ने 27 जनवरी को मुल्क भर की तमाम यूनीवर्सिटीयों में हड़ताल करने की अपील की है।

तलबा के एहतेजाज के दरमियान नौ तक़र्रुर शूदा कारगुज़ार वाइस चांसलर ने तलबा से अपनी भूक हड़ताल ख़त्म करने की अपील की और कहा कि सिर्फ बातचीत के ज़रीये ही तात्तुल का हल बरामद हो सकता है और इंतेज़ामीया को अपना काम जारी रखने की इजाज़त दी जाये।

TOPPOPULARRECENT