Wednesday , October 18 2017
Home / Sports / रोहित ने अपना वाअदा पूरा किया: सहवाग

रोहित ने अपना वाअदा पूरा किया: सहवाग

विशाखापटनम 4 दिसमबर (पी टी आई) हिंदूस्तानी क्रिकेट टीम के कारगुज़ार कप्तान वीरेंद्र सहवाग ने रोहित शर्मा के मुताल्लिक़ इज़हार-ए-ख़्याल करते हुए कहा कि गुज़श्ता रोज़ रोहित शर्मा ने कहा था कि वो मुक़ाबला ख़तम करने तक विकेट नहीं छो

विशाखापटनम 4 दिसमबर (पी टी आई) हिंदूस्तानी क्रिकेट टीम के कारगुज़ार कप्तान वीरेंद्र सहवाग ने रोहित शर्मा के मुताल्लिक़ इज़हार-ए-ख़्याल करते हुए कहा कि गुज़श्ता रोज़ रोहित शर्मा ने कहा था कि वो मुक़ाबला ख़तम करने तक विकेट नहीं छोड़ेंगे और उन्हों ने अपना वाअदा पूरा करते हुए यहां दूसरे वनडे में वेस्ट इंडीज़ के ख़िलाफ़ टीम को कामयाब करवाकर ही पवेलियन वापिस लौटे। 270 रंज़ के निशाने के तआक़ुब में रोहित ने नाक़ाबिल तसख़ीर 90 रंज़ की इन्निंग खेली थी और वे रात को है ली (117) के हमराह चौथी विकेट के लिए 163 रंज़ की पार्टनरशिप निभाई थी।

याद रहे पहले वनडे में जहां हिंदूस्तानी टीम एक आसान निशाने के तआक़ुब में मुश्किल सूरत-ए-हाल का सामना कररही थी इस मौक़ा पर रोहित शर्मा ने 72 रंज़ की एक अहम इन्निंग खेलते हुए टीम को कामयाबी से हमकनार किया था। सहवाग ने कहा कि दोनों ने इस तरह की बैटिंग की है जैसा कि वो 200 मुक़ाबलों का तजुर्बा रखते हूँ। हालाँकि दोनों के दरमियान बड़ी मुश्किल से 60 ता 70 मुक़ाबले खेले गए हैं। सहवाग ने इस उम्मीद का भी इज़हार किया है कि इस इन्निंग के ज़रीया दोनों खिलाड़ियों के हौसले यक़ीनन बुलंद हुए हैं जो कि रवां माह के अवाख़िर दौरा-ए-ऑस्ट्रेलिया पर हिंदूस्तानी टीम के लिए सूदमंद साबित होंगे।

रोहित शर्मा और वेराट को है ली के कामयाबी में कलीदी रोल की सताइश करने के इलावा टीम के कारगुज़ार कप्तान सहवाग ने नई गेंद से बौलिंग की ज़िम्मेदारी निभाने वाली जोड़ी वनए कुमार और ऊमेश यादव की भी तारीफ की है। सहवाग का कहना है कि ऊमेश और वनए ना सिर्फ नई गेंद से बेहतर बौलिंग कररहे हैं बल्कि हर गुज़रते मैच के साथ वो सीखने के इलावा अपने मीआर को बुलंद भी कररहे हैं।

TOPPOPULARRECENT