Sunday , September 24 2017
Home / Featured News / रोज़नामा सियासत की तहरीक का असर:डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर की पौत्री की शादी में सादगी

रोज़नामा सियासत की तहरीक का असर:डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर की पौत्री की शादी में सादगी

हैदराबाद 03 जनवरी: डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर मुहम्मद महमूद अली की पौत्री ज़ारा फ़ातिमा दुख़तर मुहम्मद आज़म अली की शादी मुहम्मद अबदुलबसीर फ़र्ज़ंद मुहम्मद इबराहीम अली मरहूम के साथ शाही मस्जिद में अंजाम पाई।

रोज़नामा सियासत की तहरीक से मुतास्सिर हो कर डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर ने इंतिहाई सादगी के साथ मस्जिद में निकाह का फ़ैसला किया जहां मेहमानों की तवाज़ो आइसक्रीम से की गई। बाद नमाज़-ए-अस्र तक़रीब निकाह मुनाक़िद हुई और बाद मग़रिब इख़तताम अमल में आया।

तक़रीब के शुरका और मोअज़्ज़िज़ीन ने सादगी से शादी की तक़रीब के इनइक़ाद पर महमूद अली को मुबारकबाद पेश की। तक़रीब में मौजूद एडीटर सियासत ज़ाहिद अली ख़ां को मुख़्तलिफ़ मोअज़्ज़िज़ीन ने शादीयों में सादगी की तहरीक पर मुबारकबाद पेश की।

रियासती गवर्नर ई एस एल नरसिम्हन, चीफ़ मिनिस्टर के चन्द्रशेखर राव‌ और रियासती वुज़रा तक़रीब निकाह में शरीक हुए। मस्जिद के एक गोशे में ख़ुसूसी स्टेज तैयार किया गया था जिस पर गवर्नर, चीफ़ मिनिस्टर और दुसरे मोअज़्ज़िज़ीन मौजूद थे वहीं पर तक़रीब निकाह मुनाक़िद की गई। गवर्नर और चीफ़ मिनिस्टर ने नौशा मुहम्मद अबदुलबसीर को गुलदस्ता पेश करते हुए मुबारकबाद पेश की।

तक़रीब में डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर कडीम श्रीहरी,रियासती वुज़रा एन नरसिम्हा रेड्डी, के टी रामा राव‌, ई राजिंदर, लकशमा रेड्डी, एन इंदिरा किरण रेड्डी, जोगू रामना, एम महेंद्र रेड्डी, के श्रीनिवास यादव, पदमा राव‌, हरीश राव्, पोचारम श्रीनिवास रेड्डी, सदर नशीन क़ानूनसाज़ कौंसिल स्वामी गौड़, ज़ाहिद अली ख़ां एडीटर सियासत आमिर अली ख़ां न्यूज़ एडीटर सियासत क़ाइद अप्पोज़ीशन क़ानूनसाज़ कौंसिल मुहम्मद अली शब्बीर, रुकन राज्य सभा केशव राव‌ के अलावा मुख़्तलिफ़ सियासी, समाजी और मज़हबी जमातों और तन्ज़ीमों के ज़िम्मेदारों और आला ओहदेदारों ने शिरकत की।

गवर्नर और चीफ़ मिनिस्टर नमाज़-ए-अस्र से पहले मस्जिद पहुंचे और निकाह के फ़ौरी बाद रवाना हो गए। इस मौके पर मस्जिद और इस के अतराफ़ सिक्योरिटी के ख़ुसूसी इंतिज़ामात किए गए थे। दुल्हन के दादा डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर महमूद अली और वालिद मुहम्मद आज़म अली ने मेहमानों का इस्तिक़बाल किया।

TOPPOPULARRECENT