Monday , October 23 2017
Home / Hyderabad News / लक्ष्मी पार्वती को ज़बान काटने का इंतिबाह

लक्ष्मी पार्वती को ज़बान काटने का इंतिबाह

हैदराबाद 25 जनवरी (सियासत न्यूज़) रुकन क़ानूनसाज़ कौंसल एन राज कुमारी ने आँजहानी एन टी रामा राव की बेवा-ओ-पी आर पी क़ाइद लक्ष्मी पार्वती को ज़बान काटने की धमकी देते हुए कहा कि अगर लक्ष्मी पार्वती दुबारा बाला कृष्णा पर तन्क़ीद करती

हैदराबाद 25 जनवरी (सियासत न्यूज़) रुकन क़ानूनसाज़ कौंसल एन राज कुमारी ने आँजहानी एन टी रामा राव की बेवा-ओ-पी आर पी क़ाइद लक्ष्मी पार्वती को ज़बान काटने की धमकी देते हुए कहा कि अगर लक्ष्मी पार्वती दुबारा बाला कृष्णा पर तन्क़ीद करती हैं तो उन्हें सख़्त नताइज का सामना करना पड़ेगा। तेलगुदेशम रुकन क़ानूनसाज़ कौंसल एन राज कुमारी ने ज़राए इबलाग़ के नुमाइंदों से बातचीत करते हुए कहा कि रियासत के अवामल क्ष्मी पार्वती की हक़ीक़त से वाक़िफ़ हैं, अवाम को उन के मुताल्लिक़ मज़ीद कुछ बताने की ज़रूरत नहीं है।

उन्हों ने इन टी रामा राव की बेवा पर इल्ज़ाम आइद किया कि लक्ष्मी पार्वती ने एन टी आर की ज़िंदगी को तबाह करदिया था। उन्होंने बताया कि अगर लक्ष्मी पार्वती एन टी रामा राव की ज़िंदगी में नहीं आती तो आँजहानी एन टी रामा राव और कुछ बरस ज़िंदा होते। उन्हों ने मज़ीद बताया कि लक्ष्मी पार्वती ने इन टी आर के मकान से क़ीमती जवाहरात को तबदील किया।

मसरज़ एन राजकुमारी ने बताया कि अगर लक्ष्मी पार्वती रामा राव की ज़िंदगी में नहीं होती तो वो ज़रूर मुलक के वज़ीर-ए-आज़म होते और भारत रतन एन टी रामा राव कहलाते, लेकिन लक्ष्मी पार्वती के सबब तेलगुदेशम पार्टी एन टी रामा राव जैसे अज़ीम क़ाइद से महरूम हुई है। रुकन क़ानूनसाज़ कौंसल तेलगुदेशम ने बाला कृष्णा को चिरंजीवी से मुक़ाबला के चैलेंज का जवाब देते हुए कहा कि अगर चिरंजीवी बाला कृष्णा से मुक़ाबला करते हैं तो उन की ज़मानत भी नहीं बचेगी।

TOPPOPULARRECENT