Sunday , October 22 2017
Home / Sports / लगातार दो मैचों में फ़तह से हौसला बढ़ा: वेटोरी

लगातार दो मैचों में फ़तह से हौसला बढ़ा: वेटोरी

के कप्तान डेनियल वेटोरी ने किंग्स इलैवन पंजाब के ख़िलाफ़ जुमा को आई पी एल मैच में मिलने वाली फ़तह पर ख़ुशी का इज़हार करते हुए कहा कि लगातार दो मैच जीतने से टीम की ख़ुद एतिमादी में इज़ाफ़ा हुआ है और अब उस की कोशिश फ़ुतूहात के इस सिलसिले को

के कप्तान डेनियल वेटोरी ने किंग्स इलैवन पंजाब के ख़िलाफ़ जुमा को आई पी एल मैच में मिलने वाली फ़तह पर ख़ुशी का इज़हार करते हुए कहा कि लगातार दो मैच जीतने से टीम की ख़ुद एतिमादी में इज़ाफ़ा हुआ है और अब उस की कोशिश फ़ुतूहात के इस सिलसिले को बरक़रार रखने की होगी।

वेटोरी ने तेज़ रफ़्तार निस्फ़ सेंचरी बनाने वाले करस गेल और ए बी डी वेलरस को जीत का क्रेडिट देते हुए मैच के बाद कहा कि गेल और डी वेलर्स ने शानदार तरीक़े से हदफ़ का तआक़ुब किया। इन के दम पर हम ने मैच में शानदार जीत दर्ज की।

दोनों बल्लेबाज़ों ने ख़ुद एतिमादी के साथ हदफ़ का तआक़ुब किया। कप्तान ने कहा कि गेल किसी भी मैच का पाँसा पलटने की सलाहीयत रखते हैं उन की वजह से हम लगातार दो मैच जीते। टीम ने पने वैरियर्स को शिकस्त दी और फिर किंग्स इलैवन को भी धूल चटाई जिस से हमारी टीम की ख़ुद एतिमादी में इज़ाफ़ा हुआ है।

वेटोरी ने कहा कि हमें उम्मीद है कि हमें उम्मीद है कि हमारी टीम बिलकुल सही वक़्त पर उरूज पर पहुंचेगी और हम मुसलसल जीत दर्ज करेंगे।रॉयल चैलेंजर्स बैंगलौर ने किंग्स इलैवन पंजाब को पाँच विकेट से शिकस्त देकर अपनी जीत दर्ज कराई ।

आर सीबी ने अब तक खेले गए छः मैचों में से तीन में फ़तह हासिल की है जबकि उसे इतने ही मैचों में शिकस्त का सामना करना पड़ा है। गेल ने किंग्स इलैवन पंजाब के ख़िलाफ़ 87 रन और डी वेलर्स ने 52 रन बनाए थे। गेल ने महिज़ 86 गेंदों में आठ चौकों और चार छक्कों की मदद से 87 रन बनाए जबकि डी वेलर्स ने 39 गेंदों में छः चौकों की मदद से 52 रन बनाए।

TOPPOPULARRECENT