Friday , October 20 2017
Home / Mumbai / लता मंगेश्कर से वेलेन एवार्ड वापिस लिया जाये: कांग्रस क़ाइद

लता मंगेश्कर से वेलेन एवार्ड वापिस लिया जाये: कांग्रस क़ाइद

मुंबई कांग्रेस सदर जनार्धन चंद वर्कर ने आज एक ऐसा बयान दिया जो यक़ीनन मुतनाज़ा होसकता है। उन्होंने कहा कि मुल्क के ऐसे अफ़राद जिन्हें मुल्क के आला तरीन से वेलेन एज़ाज़ से नवाज़ा गया है।

मुंबई कांग्रेस सदर जनार्धन चंद वर्कर ने आज एक ऐसा बयान दिया जो यक़ीनन मुतनाज़ा होसकता है। उन्होंने कहा कि मुल्क के ऐसे अफ़राद जिन्हें मुल्क के आला तरीन से वेलेन एज़ाज़ से नवाज़ा गया है।

अगर वो फ़िर्क़ा परस्तों की सताइश करते हैं तो उनसे एज़ाज़ वापिस ले लिया जाये। हालाँकि चंद वर्कर ने बुलबुले हिंद लता मंगेश्कर का नाम नहीं लिया लेकिन ये तो ज़ाहिर ही था कि रिमार्क लता मंगेश्कर केलिए ही था। याद रहे कि कुछ रोज़ क़बल लता ने कहा था कि वो नरेंद्र मोदी मुल्क के वज़ीर-ए-आज़म के तौर पर देखना चाहती हैं।

एक तक़रीब में शिरकत के दौरान चंद वर्कर ने कहा कि फ़िर्क़ा परस्तों और फ़िर्कापरस्त ताक़तों की सताइश करनेवाली अहम शख्सियतों से भी उन्हें तफ़वीज़ किए गए आला तरीन से वेलेन एवार्ड्स वापिस ले लिए जाएं। उन्होंने अलबत्ता ये वज़ाहत भी करदी कि इस रिमार्क के ज़रिया उन्होंने किसी का नाम लिए बगैर एक आम बात कही है।

उन्होंने मज़ीद कहा कि उन्होंने किसी फ़र्द-ए-वाहिद को निशाना नहीं बनाया बल्कि इस रुजहान की निशानदेही की है जहां हमारे मुल्क में आला तरीन एवार्ड्स पाने वालों को अवाम अपना रोल मॉडल तसव्वुर करते हुए उनसे हद दर्जा मुहब्बत और उन्सियत रखते हैं। फ़िर्कापरस्तों और फ़िर्कापरस्त ताक़तों की सताइश का रुजहान भी मौजूद है और ऐसी कई अहम शख़्सयात हैं जिन्हें इसके बावजूद भी आला तरीन एवार्ड्स दिए गए हैं। चंद वर्कर ने कहा कि ऐसे अश्ख़ास जिन्हें समाज का एक बड़ा तबक़ा बहुत ज़्यादा मुहब्बत करता है।

अगर वो सियासत में मुलव्वस होना चाहते हैं तो बेशक आ जाएं और सियासी मैदान में अपनी क़िसमत आज़माई करें। यहां इस बात का तज़किरा एक बार फिर ज़रूरी है कि पुने में एक तक़रीब के दौरान लता मंगेश्कर ने बी जे पी के वजीर आज़म के उम्मीदवार नरेंद्र मोदी की सताइश करते हुए कहा था कि वो उन्हें हिंदुस्तान के वज़ीर-ए-आज़म के रूप में देखने की ख़ाहिश‌ हैं।

TOPPOPULARRECENT