Tuesday , October 24 2017
Home / Khaas Khabar / ललित मोदी से मुलाक़ात मुंबई के कमिशनर पुलिस से जवाब तलबी

ललित मोदी से मुलाक़ात मुंबई के कमिशनर पुलिस से जवाब तलबी

मुंबई: महाराष्ट्र के चीफ़ मिनिस्टर देवेंद्र फडणवीस ने कहा कि मुंबई पुलिस कमिशनर राकेश मारीया को आई पी एल के साबिक़ सरबराह ललित मोदी से लंदन में मुलाक़ात के बारे में दिए गए बयान पर मालूमात फ़राहम करने की हिदायत की गई है। उन्होंने कहा

मुंबई: महाराष्ट्र के चीफ़ मिनिस्टर देवेंद्र फडणवीस ने कहा कि मुंबई पुलिस कमिशनर राकेश मारीया को आई पी एल के साबिक़ सरबराह ललित मोदी से लंदन में मुलाक़ात के बारे में दिए गए बयान पर मालूमात फ़राहम करने की हिदायत की गई है। उन्होंने कहा कि राकेश मारीया से हम ने कहा है कि मीडिया से उन्होंने जो कुछ कहा था हुकूमत को सरकारी तौर पर उसकी इत्तेला दें।

इनकी तरफ़ से फ़राहम की जाने वाली मालूमात की बुनियाद पर ही हम किसी काररवाईओं के बारे में फ़ैसला करेंगे। इस्तिफ़सार पर कि आया मालूमात की फ़राहमी केलिए मारीया को कोई मख़सूस वक़्त दिया गया है। उन्होंने जवाब दिया कि उन्हें ( मारीया को) एक दिन का वक़्त दिया गया है।

इस सवाल पर कि आया मारीया के ख़िलाफ़ किसी तहक़ीक़ात के आग़ाज़ की सूरत में उन्हें आरिज़ी तौर पर सुबुकदोशी के लिए कहा जाएगा। देवेंद्र फडणवीस ने जवाब दिया कि पहले मालूमात हमें मौसूल होने दिजिए। वाज़िह रहे कि ललित मोदी तनाज़े ने गुज़िशता रोज़ एक नया मोड़ इख़तियार करलिया था जब राकेश मारीया ने ये एतराफ़ किया कि मोदी के वकील के इसरार पर उन्होंने 2014 के दौरान लंदन में इन ( ललित मोदी) से मुलाक़ात की थी।

टेलीविज़न न्यूज़ चैनल्स की तरफ़ से राकेश मारीया और ललित मोदी की तसावीर जारी किए जाने के बाद उन्हों ( राकेश मारीया) ने ये बयान दिया था। मोदी ने 15ता 20मिनट की मुलाक़ात के दौरान लंदन में अंडरवर्ल्ड से अपनी जान को लाहक़ ख़तरात से निमटने मुंबई पुलिस से मदद तलब की थी।

महाराष्ट्र के मुमलिकती वज़ीर-ए-दाख़िला रणजीत पटेल ने कहा कि ललित मोदी की बारहा दरख़ास्त राकेश मारीया की उन से मुलाक़ात का बहाना नहीं होसका और इस बात का पता चलाने केलिए तहक़ीक़ात की जाएंगी कि आया वो क्या बात थी जिस केलिए राकेश मारीया को ललित मोदी से मुलाक़ात केलिए मजबूर होना पड़ा था। ललित मोदी के तनाज़े में ये ताज़ा मोड़ है।क़ब्लअज़ीं मर्कज़ी वज़ीर सुषमा स्वराज और चीफ़ मिनिस्टर राजस्थान विजय‌ राज्य संध्या इस में मुलव्विस थे लेकिन अब एक आला सतही पुलिस ओहदेदार के भी मुलव्विस होने के अंदेशा बढ़ गए हैं।

TOPPOPULARRECENT