Tuesday , October 17 2017
Home / Khaas Khabar / लव‌ जिहाद : हाइकोर्ट की हुकूमत यूपी और इलेक्शन कमीशन से जवाबतलबी

लव‌ जिहाद : हाइकोर्ट की हुकूमत यूपी और इलेक्शन कमीशन से जवाबतलबी

इलाहाबाद हाइकोर्ट ने आज हुकूमत उत्तर प्रदेश और इलेक्शन कमीशन को जवाब दाख़िल करने केलिए 10दिन की मोहलत दी। एक दरख़ास्त मफ़ाद-ए-आम्मा पर जिस में लफ़्ज़ लव‌ जिहाद इस्तेमाल करने पर पाबंदी आइद करने की ख़ाहिश की गई थी और बी जे पी के रुकन पा

इलाहाबाद हाइकोर्ट ने आज हुकूमत उत्तर प्रदेश और इलेक्शन कमीशन को जवाब दाख़िल करने केलिए 10दिन की मोहलत दी। एक दरख़ास्त मफ़ाद-ए-आम्मा पर जिस में लफ़्ज़ लव‌ जिहाद इस्तेमाल करने पर पाबंदी आइद करने की ख़ाहिश की गई थी और बी जे पी के रुकन पार्लियामेंट योगी आदित्य नाथ के ख़िलाफ़ कार्रवाई की गुज़ारिश की गई थी , हाइकोर्ट ने इलेक्शन कमीशन और रियासती हुकूमत को नोटिसें जारी करदी है।

जस्टिस इम्तियाज़ मुर्तुज़ा और जस्टिस अश्वनी कुमार सिंह पर मुश्तमिल एक बेंच‌ ने एक शख़्स पंकज तीवारी की दरख़ास्त मफ़ाद-ए-आम्मा पर इलेक्शन कमीशन आफ़ इंडिया हुकूमत यूपी , रुकन पार्लियामेंट‌ आदित्य नाथ और मर्कज़ी वज़ीर कलराज मिश्रा को नोटिसें जारी करदी है।

दरख़ास्त में इन तमाम को मुद्दई अलेहान बनाया गया है। दरख़ास्त गुज़ार ने वकील सी बी पांडे के तवस्सुत से दरख़ास्त पेश करते हुए इल्ज़ाम आइद किया कि एक नई किस्म की फ़िर्कापरस्ती लव‌ जिहाद के नाम पर फैलाई जा रही है। उन्होंने लफ़्ज़ लव‌ जिहाद के इस्तेमाल‌ पर पाबंदी आइद करने और आदित्य नाथ के ख़िलाफ़ कार्रवाई करने की गुज़ारिश की।

दरख़ास्त गुज़ार ने मर्कज़ी वज़ीर कलराज मिश्रा पर भी असेम्बली य लोक सभा के ज़िमनी इंतेख़ाबात के लिए इंतेख़ाबी मुहिम चलाने पर भी पाबंदी आइद करने की दरख़ास्त की। उन्होंने आला सतही कमेटी को हिदायत देने की गुज़ारिश की जो फ़िर्कावाराना तशद्दुद पर क़ाबू पाने के मक़सद से क़ायम की जाने वाली है। रियासती हुकूमत के वकील और इलेक्शन कमीशन के वकील की दरख़ास्त पर हाइकोर्ट में जवाब दाख़िल करने केलिए 10 दिन की मोहलत दी और मुक़द्दमे की समाअत 15 सितंबर को मुक़र्रर करदी।

TOPPOPULARRECENT