Sunday , October 22 2017
Home / India / लापता रेकॉर्ड्स : सी बी आई को वज़ारत कोयला की मदद

लापता रेकॉर्ड्स : सी बी आई को वज़ारत कोयला की मदद

नई दिल्ली, 19 फ़रवरी: वज़ारत कोयला ने जोइंट सेक्रेटरी सतह के एक ओहदेदार को रवाना किया है ताकि कोयला बलॉक मुख़तस करने के अस्क़ाम से मुताल्लिक़ लापता फाइल्स के बारे में तहक़ीक़ात में मदद दे सके। सी बी आई ने पब्लिक अकाउंट्स कमेटी के इजलास

नई दिल्ली, 19 फ़रवरी: वज़ारत कोयला ने जोइंट सेक्रेटरी सतह के एक ओहदेदार को रवाना किया है ताकि कोयला बलॉक मुख़तस करने के अस्क़ाम से मुताल्लिक़ लापता फाइल्स के बारे में तहक़ीक़ात में मदद दे सके। सी बी आई ने पब्लिक अकाउंट्स कमेटी के इजलास पर इद्दिआ किया था, कि तक़रीबन 40 फाईल्स इस के पास नहीं है।

सी बी आई के ज़राए के बमूजब वज़ारत कोयला ने एक ओहदेदार रवाना किया है, ताकि लापता फाईल्स का पता चलाने में सी बी आई की मदद करसके। गुज़िशता हफ़्ता सी बी आई के डायरेक्टर रणजीत सिन्हा ने दावे किये थे, कि सी बी आई की तहक़ीक़ात सुस्त रफ़्तार होगई है, क्योंकि वज़ारत कोयला ने तमाम मुताल्लिक़ा फाइल्स फ़राहम नहीं किए हैं, वो पार्लिमानी कमेटी के इजलास पर बयान दे रहे थे।

ज़राए के बमूजब चूँकि मुआमलात 20 साल पुराने हैं इस लिए मुम्किन है कि फाइल्स दस्तियाब ना हों। वज़ारत के रिकार्ड रुम में ज़ाए होचुके हों या नुक़्सान ज़दा हों, लेकिन इस का ये मतलब नहीं कि वज़ारत कोयला तहक़ीक़ात रोकने दानिस्ता तौर पर ये फाईल्स हवाले करने से गुरेज़ कर रहे हैं।

TOPPOPULARRECENT