Tuesday , October 17 2017
Home / Hyderabad News / लारी वर्कर्स एसोसी एष्ण को सरकारी अराज़ी अलॉट करने का मुतालिबा

लारी वर्कर्स एसोसी एष्ण को सरकारी अराज़ी अलॉट करने का मुतालिबा

अत्तापूर रिंग रोड लारी वर्कर्स एसोसी एष्ण के अराकीन वफ़्द ने जनाब एस ए क़ैसर इंचार्ज टी आर ऐस बहादुर पूरा की क़ियादत में दफ़्तर सियासत पहुंच कर जनाब ज़ाहिद अली ख़ां ऐडीटर रोज़नामा सियासत से मुलाक़ात करते हुए अपने देरीना मसाइल की यकस

अत्तापूर रिंग रोड लारी वर्कर्स एसोसी एष्ण के अराकीन वफ़्द ने जनाब एस ए क़ैसर इंचार्ज टी आर ऐस बहादुर पूरा की क़ियादत में दफ़्तर सियासत पहुंच कर जनाब ज़ाहिद अली ख़ां ऐडीटर रोज़नामा सियासत से मुलाक़ात करते हुए अपने देरीना मसाइल की यकसूई के लिए हुकूमत से नुमाइंदगी करने की दरख़ास्त की।

अराकीन ने बताया कि उन्हें गुज़श्ता कई बरसों से मुश्किलात का सामना करना पड़ रहा है। ख़ासकर अत्तापूर, बहादुर पूरा, आराम घर चौराहा, ताड़बन वग़ैरा के अतराफ़-ओ-अकनाफ़ के लारी कारख़ानों में काम काज ठप होचुका है जिस के सबब सैंकड़ों की तादाद में रोज़मर्रा काम करने वाले कारीगरों की ज़िंदगी मुतास्सिर हो रही है।

इस सिलसिला में जनाब ज़ाहिद अली ख़ां ने अराकीन को ये तयक्क़ुन दिया कि डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर तेलंगाना जनाब महमूद अली की सफ़र हज से रवानगी के फ़ौरी बाद इन का मसला सामने रखते हुए जल्द अज़ जल्द मुतबादिल मुक़ाम सरकारी अराज़ी की मंज़ूरी पर ज़ोर देंगे।

TOPPOPULARRECENT