Sunday , October 22 2017
Home / India / लालू को मुजरिम क़रार देने पर मोदी की ख़ामोशी पर कांग्रेस की तन्क़ीद

लालू को मुजरिम क़रार देने पर मोदी की ख़ामोशी पर कांग्रेस की तन्क़ीद

कांग्रेस ने आज राष्ट्रीय जनता दल के सरबराह लालू प्रसाद को चारा अस्क़ाम मुक़द्दमे में मुजरिम क़रार दिए जाने पर बी जे पी के विज़ारते अज़मी के उम्मीदवार-ओ-चीफ़ मिनिस्टर गुजरात नरेंद्र मोदी की ख़ामोशी पर सख़्त तन्क़ीद करते हुए कहा कि चीफ़ म

कांग्रेस ने आज राष्ट्रीय जनता दल के सरबराह लालू प्रसाद को चारा अस्क़ाम मुक़द्दमे में मुजरिम क़रार दिए जाने पर बी जे पी के विज़ारते अज़मी के उम्मीदवार-ओ-चीफ़ मिनिस्टर गुजरात नरेंद्र मोदी की ख़ामोशी पर सख़्त तन्क़ीद करते हुए कहा कि चीफ़ मिनिस्टर गुजरात नाराज़ हैं क्योंकि ये फ़ैसला चीफ़ मिनिस्टर बिहार नीतीश कुमार की ताईद में है। कांग्रेस के जनरल सेक्रेटरी शकील अहमद ने अपने टोइटर पर तबसरा करते हुए कहा कि कल टोइटर पर चार मर्तबा तबसरा शाय करने के बावजूद लालू प्रसाद यादव को मुजरिम क़रार देने पर नरेंद्र मोदी की ख़ामोशी से ज़ाहिर होता है कि वो ख़ुश नहीं है क्योंकि ये फ़ैसला नीतीश कुमार के हक़ में है।

नीतीश कुमार की पार्टी जनता दल (यू ) एन डी ए और बी जे पी से अपने 17 साला ताल्लुक़ात ख़त्म करते हुए 16 जून को अलहैदगी इख़तियार करचुकी है। मोदी को इंतेख़ाबी मुहिम कमेटी का सदर बनाने पर जे डी यू की तरफ‌ से एहतेजाज किया गया था। बी जे पी और जे डी यू के बीच‌ ख़लीज मोदी को विज़ारत अज़मी का उम्मीदवार क़रार दिए जाने के बाद मज़ीद गहिरी होगई। मोदी और नीतीश कुमार पिछ्ले दो साल से कशीदा ताल्लुक़ात रखते हैं। बी जे पी से तर्क-ए-ताल्लुक़ के बाद जे डी यू ने इल्ज़ाम आइद किया था कि बिहार में बी जे पी और आर जे डी के बीच‌ घट जोड़ है।

लालू प्रसाद ने इस इल्ज़ाम की पर ज़ोर तरदीद करदी है। आर जे डी के सरबराह के हामीयों ने कहा कि सियासी हलक़ों में ये नज़रिया आम है कि लालू प्रसाद को मुजरिम क़रार देने से जे डी यू को फ़ायदा पहुंचेगा। कांग्रेस और जे डी यू के बीच‌ गर्मजोशी में इज़ाफ़ा होने का इशारे भी मिलने लगे हैं। दोनों पार्टीयों के क़ाइदीन ने आइन्दा आम इंतेख़ाबात के बाद कांग्रेस। जे डी यू इत्तेहाद की पेश क़ियासी की है । ताहम दोनों पार्टीयों ने इस ख़बर की तौसीक़ नहीं की और उसे कोई एहमीयत नहीं दी। राहुल गांधी की तरफ‌ से मुजरिम क़रार दिए हुए अरकान मुक़न्निना के बारे में आर्डीनैंस की सख़्ती से मुख़ालिफ़त के बाद आर जे डी के सरबराह लालू प्रसाद का तहफ़्फ़ुज़ नहीं किया जा सकेगा।

TOPPOPULARRECENT