Friday , August 18 2017
Home / Hyderabad News / ला ऐंड आर्डर रियासतों का मसला मर्कज़ी हुकूमत ज़िम्मेदार नहीं:रिजीजू

ला ऐंड आर्डर रियासतों का मसला मर्कज़ी हुकूमत ज़िम्मेदार नहीं:रिजीजू

हैदराबाद 31 अक्टूबर: मर्कज़ी मिनिस्टर आफ़ स्टेट दाख़िला किरण रिजीजू ने कहा कि हालिया दिनों में जो वाक़ियात पेश आए हैं उनकी ज़िम्मेदारी उतर प्रदेश हिमाचल प्रदेश और कर्नाटक की हुकूमतों को क़बूल करनी चाहिऐं। रिजीजू ने एवार्ड याफ़तगान की तरफ से एवार्डज़ वापिस किए जाने के वाक़ियात को मर्कज़ी हुकूमत को बदनाम और रुस्वा करने की कोशिश क़रार दिया।

रिजीजू ने अख़बारी नुमाइंदों से बातचीत करते हुए कहा कि उतर प्रदेश में दादरी के मुक़ाम पर एक शख़्स के क़त्ल कर्नाटक में कन्नड़ अदीब एम एम कलबरगी के क़त्ल और हिमाचल प्रदेश में गाय मुंतक़िल करने वाले एक ट्रक ड्राईवर की हलाकत के वाक़ियात की ज़िम्मेदारी इन रियासतों की हुकूमतों को क़बूल करनी चाहीए।

ये वाज़िह करते हुए कि ला ऐंड आर्डर रियासतों का मसला है उन्होंने कहा कि मर्कज़ी हुकूमत को इस तरह के वाक़ियात के लिए ज़िम्मेदार क़रार नहीं दिया जा सकता। उन्होंने कहा कि ये वाक़ियात उतर प्रदेश हिमाचल प्रदेश और कर्नाटक में पेश आए हैं और उनके लिए मर्कज़ी हुकूमत को किस तरह ज़िम्मेदार क़रार दिया जा सकता है।

इन वाक़ियात की ज़िम्मेदारी रियासती हुकूमतों पर आइद होती है और उन्हें ये ज़िम्मेदारी क़बूल करनी चाहीए।

उन्होंने कहा कि ला ऐंड आर्डर रियासतों की ज़िम्मेदारी है। उन्होंने कहा कि मर्कज़ी हुकूमत उसी वक़्त मुदाख़िलत करती है जब ला ऐंड आर्डर एक बड़ा मसला बन जाये और इस से दाख़िली सलामती के उमूर वाबस्ता होजाएं। मर्कज़ी वज़ीर ने मुल्क में अदम रवादारी के माहौल की वजह से मुसन्निफ़ीन और अदीबों की तरफ् से एवार्डज़ को वापिस किए जाने के तरीका-ए-कार की ताईद नहीं की।

उन्होंने कहा कि ये ऐवार्ड वापिस करने का फ़ैसला दर असल मर्कज़ी हुकूमत को रुस्वा और बदनाम करने की कोशिश है। इस सवाल पर कि इंडोनेशिया में गिरफ़्तार अंडरवर्ल्ड डॉन छोटा राजन को हिन्दुस्तान वापिस कब लाया जाएगा रिजीजू ने कहा कि ये एक तरीका-ए-कार है। सी बी आई की एक टीम को रवाना करना होगा। चूँकि वो ( छोटा राजन ) हमारी तहवील में नहीं है इस लिए उस की हवालगी या हिन्दुस्तान लाए जाने के ताल्लुक़ से कुछ भी कहना वज़ारत-ए-दाख़िला के लिए बहुत मुश्किल है।

TOPPOPULARRECENT