Monday , August 21 2017
Home / World / लेबनान: डेविड कैमरोन अचानक शामी मुहाजिर कैंप पहुंच गए

लेबनान: डेविड कैमरोन अचानक शामी मुहाजिर कैंप पहुंच गए

बर्तानवी वज़ीरे आज़म डेविड कैमरोन अचानक एक ग़ैर एलानीए दौरे पर लेबनान पहुंच गए, जहां उन्होंने शामी मुहाजिरीन के एक कैंप का दौरा किया। इस मौक़ा पर उन्होंने अह्द किया कि इन बेघर अफ़राद की हर मुम्किन मदद की जाएगी।

ख़बररसां इदारे ए एफ़ पी ने बताया है कि बर्तानवी वज़ीरे आज़म डेविड कैमरोन पीर चौदह सितंबर को अचानक लेबनान में क़ायम शामी मुहाजिरीन के एक कैंप पहुंच गए। उनका ये दौरा लंदन हुकूमत की मुहाजिरीन के साथ यकजिहती के तनाज़ुर में इंतिहाई अहम तसव्वुर किया जा रहा है।

कैमरोन ने कहा कि आलमी बेरादरी की तरफ़ से ज़्यादा मदद से यूरोप को मुहाजिरीन के मसले से निमटने में मदद मिल सकेगी। डेविड कैमरोन ने इस दौरे के दौरान लेबनानी वज़ीरे आज़म तमाम सलाम से मुलाक़ात भी की।

कैमरोन ने शामी मुहाजिरीन की बर्तानिया में आबाद कारी के लिए रिचर्ड हेरिंग्टन को बतौर ख़ुसूसी वज़ीर भी तैनात कर दिया है। लंदन के मुताबिक़ आइन्दा पाँच सालों के दौरान बीस हज़ार शामी मुहाजिरीन को बर्तानिया में पनाह दी जाएगी। बताया गया है कि रिचर्ड हेरिंग्टन मुहाजिरीन को बर्तानिया में आबाद करने के हवाले से एक मुकम्मल प्रोग्राम तैयार करेंगे और उस की सरपरस्ती भी करेंगे।

TOPPOPULARRECENT