Saturday , October 21 2017
Home / India / लोक जन शक्ति पार्टी की एन डी ए में शमूलियत की ख़बरें सिर्फ़ क़ियास आराईयां

लोक जन शक्ति पार्टी की एन डी ए में शमूलियत की ख़बरें सिर्फ़ क़ियास आराईयां

कांग्रेस ने आज एल जे पी के लोक सभा इंतेख़ाबात केलिए बी जे पी के साथ इत्तिहाद की ख़बरों को ख़ालिस क़ियास आराईयां क़रार दिया और कहा कि राम विलाद पासवान पहले आदमी थे जिन्होंने गुजरात फ़सादात‌ के मसले पर एन डी ए से तर्क-ए-ताल्लुक़ कर लिया थ

कांग्रेस ने आज एल जे पी के लोक सभा इंतेख़ाबात केलिए बी जे पी के साथ इत्तिहाद की ख़बरों को ख़ालिस क़ियास आराईयां क़रार दिया और कहा कि राम विलाद पासवान पहले आदमी थे जिन्होंने गुजरात फ़सादात‌ के मसले पर एन डी ए से तर्क-ए-ताल्लुक़ कर लिया था।

मर्कज़ी वज़ीर मनीष तीवारी ने कहा कि अगर कोई बात है तो वो सिर्फ़ बरसर-ए-आम कही जा रही है इनका फ़ौरी रद्द-ए-अमल ये होगा कि ये मुकम्मल तौर पर ख़ालिस क़ियास आराई है । पासवान के हवाले से तीवारी ने कहा कि उन्होंने गुजरात फ़सादात‌ के मसले पर हुकूमत से दसतबरदारी इख़तियार करने को तर्जीह दी थी।

ये सोचना भी बहुत मुश्किल है कि इनका मौक़िफ़ बरअक्स होजाएगा। 2002 के वाक़ियात की हुनूज़ यकसूई नहीं हुई है खासतौर पर मुतास्सिरीन को अभी तक इंसाफ़ हासिल नहीं हुआ है। तीवारी ने कहा कि पासवान ने एन डी ए से उस वक़्त तर्क-ए-ताल्लुक़ करने को तर्जीह दी थी जबकि दीगर लोगों की कसीर तादाद‌ इसी किस्म के अंदेशों के बावजूद एन डी ए में बरक़रार रहने पर तैयार थे।

पासवान की पार्टी एन डी ए हुकूमत की शराकतदार थी। इस के बावजूद 2002 के गुजरात फ़सादात‌ के बाद जब नरेंद्र मोदी चीफ़ मिनिस्टर थे एल जे पी के सदर ने बी जे पी ज़ेरे क़ियादत एन डी ए से तर्क-ए-ताल्लुक़ करलिया था। सदर बी जे पी राजनाथ सिंह ने राम विलास पासवान ज़ेरे क़ियादत लोक जन शक्ति पार्टी से लोक सभा इंतेख़ाबात केलिए इत्तिहाद के इमकानात के बारे में ग़ैर वाज़िह मौक़िफ़ इख़तियार किया।

उन्होंने एक प्रेंस कान्फ्रेंस के दौरान बिहार में लोक सभा इंतेख़ाबात के लिए दोनों पार्टीयों के दरमयान इत्तिहाद के इमकानात के बारे में सवाल का जवाब देते हुए कहा कि उन्हें इसका इल्म नहीं है। अगर कोई ऐलान करना हो तो सहाफ़ीयों को इत्तेला देदी जाएगी। इस सवाल पर कि क्या बी जे पी ,एल जे पी के साथ मुआहिदा करने के क़रीब है।

उन्होंने फ़ौरी कहा कि ऐसी ख़बरों में कोई सच्चाई नहीं है। इस सवाल पर कि क्या बी जे पी और एल जे पी के दरमयान बातचीत जारी है राजनाथ सिंह ने कहा कि मुख़्तलिफ़ पार्टीयों के साथ बातचीत की जा रही है। राजनाथ सिंह के ये तबसरे तक़रीब के मौक़े पर अलाहदा तौर पर मुनाक़िदा प्रेंस कान्फ्रेंस में मंज़रे आम पर आए जबकि दलित क़ाइद उदत राज ने बी जे पी में शमूलीयत इख़तियार करली है।

बिहार के एक बी जे पी क़ाइद सनजय‌ पासवान ने दोनों पार्टीयां इत्तेहाद के क़रीब हैं और अनक़रीब एलान कर दिया जाएगा । एक दलित क़ाइद आज पार्टी में शामिल होचुके हैं और दूसरे एक या दो दिन में शामिल होजाएंगे । इस तरह बी जे पी में तीन अहम दलित क़ाइदीन होंगे जो अब तक इस से बाहर थे।

TOPPOPULARRECENT