Thursday , October 19 2017
Home / India / लोक पाल बिल‌ पार्लियामानी कमेटी की रिपोर्ट में ताख़ीर

लोक पाल बिल‌ पार्लियामानी कमेटी की रिपोर्ट में ताख़ीर

नई दिल्ली पार्लियामेंट के जारिया इजलास में बिल पेश करने के इमकानात मौहूम

नई दिल्ली

पार्लियामेंट के जारिया इजलास में बिल पेश करने के इमकानात मौहूम

एक पार्लियामानी कमेटी लोक पाल तरमीमी बिल का जायज़ा ले रही है तवक़्क़ो है कि जून के आख़िर तक क़तई रिपोर्ट पेश करदी जाएगी कमेटी के सरबराह और कांग्रेस रुकन पार्लियामेंट ई ऐम सुदर्शन नाची अपुन ने ये इत्तेला दी और बताया कि इंसिदाद रिश्वत सतानी क़ानून में तरमीम की तजवीज़ पर ये कमेटी इन्फ़िरादी और शहरी तंज़ीमों के नुक़्ता-ए-नज़र की समाअत कररही है।

उन्होंने बताया कि 15 अप्रैल को पैनल का इजलास मुनाक़िद हुआ जिस में शहरी समाज और दीगर अफ़राद की राय मालूम की गई और इस ख़ुसूसी में मज़ीद इजलास तलब किए जाऐंगे जबकि सरकारी अमला अवामी शिकायात क़ानून-ओ-अदलिया पर पार्लीमयानी क़ायमा कमेटी से मुताल्लिक़ा महिकमाजात ने लोक पाल लोक एवक्त और दीगर क़ानून (तरमीम) बिल 2014 का जायज़ा लिया।

ये बिल गदशता साल 8 दिसम्बर को लोक सभा में पेश किया गया था । मुसव्वदा बिल का जायज़ा लेकर 25 मार्च तक रिपोर्ट देने केलिए कमेटी से रुजू किया गया था ताहम मुक़र्ररा मुद्दत में ये रिपोर्ट पेश नहीं की जा सकी जबकि सदर नशीन राज्य से मुफ़व्विज़ा काम की तकमील केलिए मज़ीद वक़्त तलब किया गया है अब ये वासा होगया है कि लोक पाल क़ानूनसाज़ी पार्लियामेंट के बजट इजलास के दूसरे हफ़्ते में ग़ौर-ओ-ख़ौस नहीं किया जाएगा जिस का आग़ाज़ आज हुआ है और 8 मई को इख़तेताम पज़ीर होगा।

क़ब्लअज़ीं कमेटी ने करप्शन मुख़ालिफ़ बिल में तबदीली पर सैंटर्ल ब्यूरो आफ़ इनोस्टी गैशन और सैंटर्ल वेजलनस कमीशन के नुक़्ता-ए-नज़र की समाअत करली है। अवामी ज़िंदगी से वाबस्ता अफ़राद के ख़िलाफ़ करप्शन के इल्ज़ामात की तहक़ीक़ात केलिए लोक पाल और लोक एवक्त ऐक्ट मर्कज़ी लोक पाल और रियासतों में लोक एवक्त के क़ियाम का इख़तियार देता है।

TOPPOPULARRECENT