Friday , October 20 2017
Home / India / लोक पाल बिल हनूज़ बरक़रार , बजट सेशन में मंज़ूरी का वायदा

लोक पाल बिल हनूज़ बरक़रार , बजट सेशन में मंज़ूरी का वायदा

नई दिल्ली, ०१ जनवरी: (पी टी आई) लोक पाल बिल के मसला पर अपोज़ीशन की तन्क़ीदों के दरमयान हुक्मराँ कांग्रेस ने इसरार के साथ कहा है कि ये इक़दाम ख़तम नहीं हुआ है बल्कि बहुत जल्द कारकरद होजाएगा। कांग्रेस के तर्जुमान अभिषेक सिंघवी ने कहा कि लो

नई दिल्ली, ०१ जनवरी: (पी टी आई) लोक पाल बिल के मसला पर अपोज़ीशन की तन्क़ीदों के दरमयान हुक्मराँ कांग्रेस ने इसरार के साथ कहा है कि ये इक़दाम ख़तम नहीं हुआ है बल्कि बहुत जल्द कारकरद होजाएगा। कांग्रेस के तर्जुमान अभिषेक सिंघवी ने कहा कि लोक पाल बिल यक़ीनन फ़ौत नहीं हुई है यहाँ तक कि वो आई सी यू या एमरजेंसी वार्ड में भी नहीं है, बल्कि वो सिर्फ़ मामूली तौर पर आराम कर रही है और सेहतयाबी के साथ बहाल हो रही है और बहुत जल्द कारकर्द हो जाएगी।

राज्य सभा में लोक पाल की मंज़ूरी में नाकामी के मसला पर हुकूमत और अप्पोज़ीशन के दरमयान सयासी जंग छिड़ गई है और दोनों ही फ़रीक़ एक दूसरे को तन्क़ीद का निशाना बनाते हुए रुकावट डालने का इल्ज़ाम आइद कर रहे हैं। राज्य सभा के रुकन और लोक पाल पारलीमानी पैनल के सरबराह अभिषेक सिंघवी ने ये दावा उस वक़्त किया है कि जबकि इस से एक दिन क़बल राहुल गांधी ने ऐलान किया था कि वो लोक पाल बल को दस्तूरी मौक़िफ़ दिलाए बगै़र आराम से नहीं बैठेंगे।

इस दौरान मर्कज़ी वज़ीर-ए-दाख़िला पी चिदम़्बरम ने मुंबई में इस बात का एतराफ़ किया कि तृणमूल कांग्रेस की जानिब से राज्य सभा में लोक पाल बल की मुख़ालिफ़त पर हुकूमत को यक़ीनन ताज्जुब हुआ है, ताहम उन्हों ने कहा कि हुकूमत अपनी हलीफ़ जमात की ताईद से आइन्दा बजट सेशन में इस बिल की मंज़ूरी के लिए एक दो तरमीमात कर सकती है।

मिस्टर चिदम़्बरम ने लोक पाल और लोक आयुक्त बिल 2011 की मंज़ूरी को राज्य सभा में मोख़र किए जाने की मुदाफ़अत करते हुए इस्तिदलाल पेश किया कि हुकूमत का ये एक दानिशमंदाना फ़ैसला था, जिस से इस बात को यक़ीनी बनाया गया है कि ये बिल हनूज़ ज़िंदा है। उन्हों ने बी जे पी पर सख़्त तन्क़ीद की जिस ने 187 तरमीमात पेश करते हुए इस बल को मंज़ूरी से रोकने की कोशिश की।

हमें ताज्जुब इस बात पर है कि तृणमूल कांग्रेस ने इस की मुख़ालिफ़त की। हालाँकि हम ने समझा था कि मुसव्वदा की दुबारा तर्तीब के साथ हलीफ़ जमात को मुतमइन कर लिया गया है। उन्हों ने एतराफ़ किया कि अब ऐसा महसूस होता है कि हम तृणमूल कांग्रेस को मुतमइन करने में करने में नाकाम रहे हैं, लेकिन उमीद है कि बजट सेशन तक तृणमूल कांग्रेस की शिकायत को दूर कर लिया जाएगा।

TOPPOPULARRECENT