Tuesday , October 24 2017
Home / India / लोक सभा इंतेख़ाबात में कांग्रेस की नशिस्तें दो हिन्दसी अदद होजाएंगी

लोक सभा इंतेख़ाबात में कांग्रेस की नशिस्तें दो हिन्दसी अदद होजाएंगी

बी जे पी के क़ाइद लाल कृष्ण आडवाणी ने आज चार रियासतों में कांग्रेस की इंतेख़ाबी नाकामी का तक़ाबुल उसकी माबाद इमरजेंसी इंतेख़ाबात में तबाहकुन नाकामी से करते हुए कहा कि आइन्दा लोक सभा इंतेख़ाबात में बरसर-ए-इक्तदार पार्टी की नशिस्त

बी जे पी के क़ाइद लाल कृष्ण आडवाणी ने आज चार रियासतों में कांग्रेस की इंतेख़ाबी नाकामी का तक़ाबुल उसकी माबाद इमरजेंसी इंतेख़ाबात में तबाहकुन नाकामी से करते हुए कहा कि आइन्दा लोक सभा इंतेख़ाबात में बरसर-ए-इक्तदार पार्टी की नशिस्तें दो हिन्दसी अदद तक पहुंच जाएंगी। अपने ताज़ा तरीन ब्लॉग में आडवाणी ने कहा कि में असेम्बली इंतेख़ाबात के हालिया नताइज को कांग्रेस पार्टी की दूसरी तबाहकुन नाकामी इमरजेंसी के दौर के बाद क़रार देता हूँ हालाँकि कांग्रेस ने राय दहनदों को ख़रीदने की तमाम तर कोशिश की थी।

कांग्रेस को राजस्थान, मध्य प्रदेश, छत्तीसगढ़ और दिल्ली के हालिया असेम्बली इंतेख़ाबात में नाकामी हुई है खासतौर पर राजस्थान में इंतेख़ाबात से एक दिन पहले के कई फ़ैसले जो राय दहनदों को तरग़ीब देने के लिए किए गए थे उसको मुतास्सिर करने की वजह बने। करप्शन, इफरात-ए-ज़र, काला धन वग़ैरा से मुताल्लिक़ अपने साबिक़ा ब्लॉग्स में आडवाणी ने तबसरा किया था कि 2014के असेम्बली इंतेख़ाबात में मुल्क को हैरत नहीं होगी अगर कांग्रेस की नशिस्तें दो हिन्दसी अदद तक महिदूद होजाएं।

उन्होंने कहा कि एक अहम इंतेख़ाबी जंग अभी अभी ख़त्म हुई है। आडवाणी ने दावा किया कि एक अहम इंतेख़ाबी जंग आइन्दा साल होगी जिस में सोनिया गांधी। मनमोहन सिंह हुकूमत के मुस्तक़बिल का फ़ैसला किया जाएगा। बी जे पी क़ाइद ने कहा कि लोक सभा इंतेख़ाबात में कांग्रेस के इमकानात माबाद इमरजेंसी इंतेख़ाबात के मुमासिल होंगे।

उन्होंने कहा कि गुज़िश्ता असेम्बली इंतेख़ाबात से पहले तक मैंने हमेशा माबाद इमरजेंसी लोक सभा इंतेख़ाबात 1977 की याददहानी की है और अब कांग्रेस पार्टी को दुबारा ख़बरदार करता हूँ कि एक मुतहर्रिक जम्हूरियत में अवाम की बरहमी इंतेहाई मूसिर हथियार बन सकती है और ऐसा सियासी निज़ाम क़ायम कर सकती है जो जवाबदेह हो और जिसका तवील मुद्दत से इंतेज़ार किया जा रहा है। बी जे पी ने कांग्रेस ज़ेरे क़ियादत यू पी ए हुकूमत को करप्शन , स्कैंडल्स के मसले पर तन्क़ीद का निशाना बनाया और काले धन को बैरून-ए-मुल्क से वतन मुंतक़िल करवाने का मुतालिबा किया।

TOPPOPULARRECENT