Tuesday , October 24 2017
Home / India / लोक सभा में पेड न्यूज़ का मसला अहम मौज़ू

लोक सभा में पेड न्यूज़ का मसला अहम मौज़ू

लोक सभा में आज बी जे पी के एक रुकन ने पेड न्यूज़ का मसला उठाते हुए फ़ौरी तौर पर किसी भी रुकन को जो ऐसी बदउनवानी का मुर्तक़िब साबित होजाए, नाअहल क़रार देने का मुतालिबा किया। चंद दिन क़ब्ल इलेक्शन कमीशन ने साबिक़ चीफ़ मिनिस्टर महाराष्ट्र अ

लोक सभा में आज बी जे पी के एक रुकन ने पेड न्यूज़ का मसला उठाते हुए फ़ौरी तौर पर किसी भी रुकन को जो ऐसी बदउनवानी का मुर्तक़िब साबित होजाए, नाअहल क़रार देने का मुतालिबा किया। चंद दिन क़ब्ल इलेक्शन कमीशन ने साबिक़ चीफ़ मिनिस्टर महाराष्ट्र अशोक को एक नोटिस दी थी।

वक़फ़ा सिफ़र के दौरान ये मसला उठाते हुए कर्त सौमय्या ने कहा कि इंतेख़ाबी कमीशन ने पेड न्यूज़ के बारे में एक मुंख़बा नुमाइंदे को नोटिस दी है। उन्होंने हुकूमत पर ज़ोर दिया कि वो उसे इंतेख़ाबी अमल को मनफ़ी तौर पर मुतास्सिर करने वाला अमल क़रार दे। सौमय्या ने इल्ज़ाम आइद किया कि भारी रकमें ख़र्च की जा रही हैं ताकि इश्तिहारात शाय किए जाएं और इसी उम्मीदवारों की जानिब से पेड न्यूज़ भी शाय करवाई जा रही है चुनांचे ऐसे अरकान को फ़ौरी नाअहल क़रार दिया जाना चाहिए।

उन्होंने कहा कि एसे मामलात में फ़ौरी कार्रवाई ज़रूरी है। वो शुमाल मग़रिबी मुंबई के बी जे पी रुकन पार्लियामेंट हैं । उन्होंने ये मसला इलेक्शन कमीशन की जानिब से चीफ़ मिनिस्टर महाराष्ट्र अशोक को पेड न्यूज़ के सिलसिले में नोटिस जारी करने के दो दिन बाद उठाया है।

TOPPOPULARRECENT