Thursday , October 19 2017
Home / Khaas Khabar / लड़की के क़त्ल का मामला हल ख़ातून समेत तीन मुल्ज़िमीन गिरफ़्तार

लड़की के क़त्ल का मामला हल ख़ातून समेत तीन मुल्ज़िमीन गिरफ़्तार

शमशाबाद, 14 अप्रैल ( सियासत न्यूज़ ) : मुस्लिम मुआशरा में बढ़ती हुई शर्मनाक गुमराही की एक बदतरीन मिसाल में एक नौजवान लड़की के क़त्ल में पुलिस ने एक शादीशुदा ख़ातून और इस के दो साथियों को गिरफ़्तार कर लिया । ये वाक़िया तिकोनी मुहब्बत का नतीज

शमशाबाद, 14 अप्रैल ( सियासत न्यूज़ ) : मुस्लिम मुआशरा में बढ़ती हुई शर्मनाक गुमराही की एक बदतरीन मिसाल में एक नौजवान लड़की के क़त्ल में पुलिस ने एक शादीशुदा ख़ातून और इस के दो साथियों को गिरफ़्तार कर लिया । ये वाक़िया तिकोनी मुहब्बत का नतीजा है जबकि इस में असल मुल्ज़िम क़रार दी गई ख़ातून ना सिर्फ़ शादीशुदा बल्कि तीन बच्चों की माँ भी है ।

तफ़सीलात के मुताबिक एक ईवंट कंपनी में बहैसियत मैनेजर काम करने वाली नौजवान लड़की इनायत अहमद उर्फ़ सानिया की इसी कंपनी के एक डायरेक्टर इलियास उर्फ़ ज़ीशान से कुर्बतें (नज़दीकीयाँ) बढ़ गई थीं ।

इन क़ुर्बतों को कंपनी की एक और डायरेक्टर ख़ातून हसनी ख़ान बर्दाश्त नहीं कर पा रही थी क्योंकि वो ख़ुद भी सरोश इलियास उर्फ़ ज़ीशान की मुहब्बत में गिरफ़्तार थी हालाँकि वो पहले से शादीशुदा और तीन बच्चों की माँ है और इसका शौहर सऊदी अरब में बरसर रोज़गार है ।

पुलिस ने तमाम मुल्ज़िमीन को आज मीडिया के सामने पेश किया । डिप्टी कमिशनर पुलिस के रमेश नायडू ने एक प्रेस कान्फ्रेंस में बताया कि 10 और 11 अप्रैल की दरमियानी शब पुलिस को वफ़ कॉलेज के करीब एक ख़ातून की लाश दस्तयाब हुई जिसे नज़र-ए-आतिश कर दिया गया था ।

उस लड़की की बादअज़ां इनायत अहमद उर्फ़ सानिया की हैसियत से शनाख़्त हुई । पुलिस को पता चला कि सानिया सरोश इलियास उर्फ़ ज़ीशान से मुहब्बत करती थी और हसनी ख़ान भी इसी के इश्क़ में गिरफ़्तार थी । सानिया की ज़ीशान से क़ुरबत पर जलन-ओ-हुस्न का शिकार होकर हसनी ख़ान ने इसके क़त्ल का 10 दिन क़ब्ल मंसूबा तैयार किया ।

इस मंसूबे के तहत 10 अप्रैल को शाम 7 बजे हसनी ख़ान अपने दो साथियों मलिक और रेहान के साथ टाटा गोल्ड गाड़ी में सानिया के घर पहूँची और बताया कि उसे किसी तक़रीब में जाना है । उन्होंने मेंहदीपटनम पर पेट्रोल पंप से गाड़ी में डीज़ल डलवाया और एक लीटर पेट्रोल बोतल में हासिल किया ।

बाद में ये लोग एक मुक़ामी होटल में डिनर के बाद मोइनाबाद मंडल में तोलकटा मंडल पहूंचे और सुनसान इलाक़ा देख कर लड़की को क़त्ल कर दिया । मलिक और रेहान ने मुतवफ़्फ़ी लड़की के पैर और हाथ पकड़ लिए जबकि हसनी ख़ान ने इस का गला घोंट कर हलाक कर दिया ।

बाद में उन्होंने शनाख़्त छुपाने के मक़सद से उस लड़की की लाश को पेट्रोल डाल कर आग लगा दी । उसी वक़्त वहां पुलिस की पेट्रोलिंग गाड़ी आती दिखाई दी । ये तीनों वहां से फ़रार हो गए और पोलीस ने फ़ौरी वहां पहूंच कर आग पर क़ाबू पा लिया । पुलिस के मुताबिक हसनी ख़ान ने उस लड़की को एक कपड़े से गला घूँट कर हलाक किया जबकि मलिक और रेहान ने उसे पकड़ लिया था ।

पुलिस ने इस क़त्ल में इस्तेमाल की गई गाड़ी भी ज़ब्त कर ली । प्रेस कान्फ्रेंस में ए सी पी राजिंदर नगर मतीम रेड्डी इन्सपेक्टर राजिंदर नगर जय राम और इन्सपेक्टर मोइनाबाद शेखर गौड़ भी मौजूद थे । डी सी पी ने पुलिस मोइनाबाद की सताइश की जिस ने इस मसले को जल्द हल करने में कामयाबी हासिल की ।

TOPPOPULARRECENT