Friday , October 20 2017
Home / Hyderabad News / वक़्फ़ बोर्ड और अकलीयती मालीयाती कारपोरेशन पर शिकायतें

वक़्फ़ बोर्ड और अकलीयती मालीयाती कारपोरेशन पर शिकायतें

हैदराबाद 2 जुलाई (सियासत न्यूज़) महकमा अकलीयती बहबूद के इदारों से मुताल्लिक़ मसाइल में शिकायात की समाअत और यकसूई के लिए क़ायम कर्दा शिकायती सेल का आज हज हाउज़ में इजलास मुनाक़िद हुआ। सेक्रेट्री डायरेक्टर उर्दू अकेडमी प्रोफेसर

हैदराबाद 2 जुलाई (सियासत न्यूज़) महकमा अकलीयती बहबूद के इदारों से मुताल्लिक़ मसाइल में शिकायात की समाअत और यकसूई के लिए क़ायम कर्दा शिकायती सेल का आज हज हाउज़ में इजलास मुनाक़िद हुआ। सेक्रेट्री डायरेक्टर उर्दू अकेडमी प्रोफेसर एस ए शकूर ने शिकायती सेल की निगरानी की । जेनरल मैनेजर अकलीयती फाइनेंस कारपोरेशन विलायत हुसैन के इलावा वक़्फ़ बोर्ड फाइनेंस कारपोरेशन हज कमेटी और दीगर इदारों के ओहदेदारों ने शिरकत की ।

आज के इजलास में वक़्फ़ बोर्ड और अकलीयती फाइनेंस कारपोरेशन से मुताल्लिक़ उमूर पर मुख़्तलिफ़ शिकायात और नुमाइंदगीयाँ वसूल हुईं। तलबा की कसीर तादाद ने पहुंच कर स्कालरशिप और फीस बाज़ अदायगी रक़ूमात ना मिलने की शिकायत की। उन्हों ने कहा कि कॉलेजेस में फीस अदा ना करने के बाइस कॉलेजेस इंतेज़ामीया की जानिब से उन पर दबाव पड़ रहा है कि वो किसी तरह फीस अदा करदें।

गुज़िश्ता साल दाख़िल कर्दा दरख़ास्तों की अभी तक यकसूई नहीं की गई। बताया जाता है कि जिन तलबा ने कॉलेजेस में कोर्स की तकमील करली उन्हें कॉलिज की जानिब से सर्टीफिकेट्स जारी नहीं किए जा रहे हैं। शिकायती सेल में वक़्फ़ बोर्ड से मुताल्लिक़ ही बाअज़ शिकायात और नुमाइंदगीयाँ वसूल हुई हैं।

अकलीयती इदारों के आला ओहदेदार शिकायती सेल के इजलास में शरीक नहीं हुए। बताया जाता है कि सेक्रेट्री अकलीयती बहबूद अहमद नदीम ख़ुद भी शिकायती सेल के इजलास में शिरकत करते हुए उस की कारकर्दगी का जायज़ा लेने का मंसूबा रखते हैं।

TOPPOPULARRECENT