Tuesday , October 17 2017
Home / Hyderabad News / वक़्फ़ बोर्ड की तक़सीम के अमल को आइन्दा माह मंज़ूरी

वक़्फ़ बोर्ड की तक़सीम के अमल को आइन्दा माह मंज़ूरी

मर्कज़ी वज़ारत अक़लियती बहबूद आइन्दा माह वक़्फ़ बोर्ड की तक़सीम का अमल मुकम्मिल करदेगी जिस के बाद तेलंगाना और आंध्र प्रदेश हुकूमतों को ओक़ाफ़ी जायदादों के तहफ़्फ़ुज़ और उनकी तरक़्क़ी के सिलसिले में इक़दामात में मदद मिलेगी।

मर्कज़ी वज़ारत अक़लियती बहबूद आइन्दा माह वक़्फ़ बोर्ड की तक़सीम का अमल मुकम्मिल करदेगी जिस के बाद तेलंगाना और आंध्र प्रदेश हुकूमतों को ओक़ाफ़ी जायदादों के तहफ़्फ़ुज़ और उनकी तरक़्क़ी के सिलसिले में इक़दामात में मदद मिलेगी।

मर्कज़ ने मक्का मुकर्रमा में मौजूद हैदराबादी रुबात में तेलंगाना आज़मीने हज्ज के क़ियाम के मसले की यकसूई का भी यकीन दिया है। मर्कज़ी वज़ारत अक़लियती बहबूद के जवाइंट सेक्रेटरी राकेश मोहन ने हज हाउज़ नामपली पहुंच कर मुख़्तलिफ़ अक़लियती इदारों का मुआइना किया।

इस मौके पर अख़बारी नुमाइंदों से बातचीत करते हुए राकेश मोहन ने कहा कि वक़्फ़ बोर्ड की तक़सीम मर्कज़ी हुकूमत के तहत है और वज़ारत अक़लियती उमोर के सेक्रेटरी इस मसले का जायज़ा ले रहे हैं।

उन्होंने बताया कि 2 फरवरी को सेंट्रल वक़्फ़ कौंसिल का मीटिंग मुनाक़िद होगा जिस में वक़्फ़ बोर्ड की तक़सीम को मंज़ूरी दी जाएगी। उन्होंने कहा कि वक़्फ़ बोर्ड की तक़सीम का अमल फरवरी में मुकम्मिल करलिया जाएगा। राकेश मोहन ने हैदराबादी रबात के तनाज़ा के बारे में पूछे जाने पर बताया कि यू पी ए दौर-ए-हकूमत में इसवक़्त के वज़ीर फाइनैंस पी चिदम़्बरम की क़ियादत में ग्रुप आफ़ मिनिस्टर्स तशकील दिया गया था जिस में ग़ुलाम नबी आज़ाद, रहमान ख़ान और सलमान ख़ुरशीद शामिल थे।

उन्होंने कहा कि अक़लियती इदारों की तक़सीम में ताख़ीर के सबब तेलंगाना और आंध्र प्रदेश में अक़लियती स्कीमात पर अमल आवरी की रफ़्तार सुस्त रही। उन्होंने कहा कि मर्कज़ स्कालरशिप पर मूसिर अमल आवरी के सिलसिले में संजीदा है और इस के लिए ज़ाइद बजट मुख़तस किया गया है।

राकेश मोहन ने हज हाउज़ में स्पेशल ऑफीसर वक़्फ़ बोर्ड जलालुद्दीन अकबर से दोनों रियासतों में ओक़ाफ़ी जायदादों के मौक़िफ़ के बारे में तफ़सीलात हासिल की। उन्होंने ओक़ाफ़ी जायदादों के कमपीवटराइज़ीशन के काम का मुआइना किया और इस काम की आजलाना तकमील की ख़ाहिश ज़ाहिर की।

उन्होंने अक़लियती फाइनैंस कारपोरेशन के तेलंगाना और आंध्र प्रदेश दफ़ातिर का मुआइना किया और मर्कज़ की स्कालरशिप स्कीम पर अमल आवरी की पेशरफ़त का जायज़ा लिया। मैनेजिंग डायरेक्टर अक़लियती फाइनैंस कारपोरेशन प्रोफेसर एसए शकूर ने मर्कज़ी स्कीमात बिलख़सूस स्कालरशिप पर अमल आवरी के सिलसिले में आदाद-ओ-शुमार पेश किए। राकेश मोहन ने हज 2015 के लिए दरख़ास्तों की इजराई और वसूली से मुताल्लिक़ काउंटर्स का भी मुआइना किया।

TOPPOPULARRECENT