Tuesday , October 17 2017
Home / Hyderabad News / वज़ीफ़ा हुस्न ख़िदमत पर सुबकदोशी

वज़ीफ़ा हुस्न ख़िदमत पर सुबकदोशी

हैदराबाद 03 अप्रैल : ( रास्त ) : जनाब मुहम्मद जहांगीर अली वलद मुहम्मद उम्र अली सीनईर कम्पोज़ीटर फोरमैन ग्रेड आचार्य यन जी रंगा एग्रीकल्चरल यूनीवर्सिटी प्रैस राजिंदर नगर अपनी मुलाज़मत के 38 साल की तवील ख़िदमत और हद उम्र वज़ीफ़ा पर 30 मा

हैदराबाद 03 अप्रैल : ( रास्त ) : जनाब मुहम्मद जहांगीर अली वलद मुहम्मद उम्र अली सीनईर कम्पोज़ीटर फोरमैन ग्रेड आचार्य यन जी रंगा एग्रीकल्चरल यूनीवर्सिटी प्रैस राजिंदर नगर अपनी मुलाज़मत के 38 साल की तवील ख़िदमत और हद उम्र वज़ीफ़ा पर 30 मार्च 2013 को सबकदोश हो गए ।

डाक्टर के आनंद सिंह परनसपाल एग्रीकल्चरल इन्फ़ार्मेशन ऑफीसर की सदारत में विदाई तक़रीब मुनाक़िद हुई। साथी ऑफीसरस और स्टाफ़ की जानिब से गलपोशी-ओ-शाल पोशी की गई ।

इस मौक़ा पर महिकमा की तरफ़ से तहनियत मोमनटो भी पेश किया गया । उन की मिलनसारी-ओ-हर दिल अज़ीज़ी की सताइश की गई और मौसूफ़ की ख़िदमात को काफ़ी सराहा गया ।

दुआएं और नेक तमन्नाएं भी पेश की गईं जिस पर मौसूफ़ ने अपने तमाम स्टाफ़ और ऑफीसरस का शुक्रिया अदा किया और आख़िर में जनाब मुहम्मद अहमद नायब सदर ब्रांच यूनीयन के शुक्रिया पर तक़रीब का इख़तताम अमल में आया ।।

TOPPOPULARRECENT