Monday , September 25 2017
Home / India / वज़ीर-ए-आज़म का आज दौरा वाराणसी

वज़ीर-ए-आज़म का आज दौरा वाराणसी

साइकिल रिक्षा की तक़सीम पर समाजवादी हुकूमत का एतराज़
वाराणसी: वज़ीर-ए-आज़म नरेंद्र मोदी कल अपने लोक सभा हलक़ा वाराणसी का दौरा करेंगे जो कि विज़ारत-ए-उज़मा पर फ़ाइज़ होने के बाद तीसरा होगा। मुक़र्ररा प्रोग्राम के मुताबिक़ वज़ीर-ए-आज़म वहां बर्क़ी और सड़कों के शोबा में स्कीमात का इफ़्तेताह और उत्त‌र प्रदेश के एहतेजाजी कोंट्रेएक्ट टीचरों के वफ़द से मुलाक़ात करेंगे।

वज़ीर-ए-आज़म एक रोज़ा तवील दौरे में जन धन योजना स्कीम के तहत 800 से ज़ाइद अफ़राद में साईकिल रिक्षा और ई रिक्षा तक़सीम करेंगे ताहम समाजवादी हुकूमत ने साईकिल रिक्षाओं की तक़सीम पर एतराज़ किया और बताया कि इस तरह के इक़दाम से ग़ैर इन्सानी तरीका-ए-कार को हौसला अफ़्ज़ाई मिलती है क्योंकि रिक्षा चलाने वाले को सख़्त मेहनत-ओ-मशक़्क़त करनी पड़ती है और वज़ीर-ए-आज़म से मुतालिबा किया कि साईकिल रिक्षाओं की तक़सीम के फ़ैसले को मंसूख़ कर दिया जाये जबकि ज़िला इंतेज़ामिया ने ये इत्तेला दी है कि वज़ीर-ए-आज़म नरेंद्र मोदी शिक्षा मित्रा ( कोंट्रेएक्ट टीचरों ) के वफ़द से भी मुलाक़ात करेंगे और एहतेतजाजी टीचरों से कहा गया है कि सब्र व तहमुल से काम लें क्योंकि वज़ीरे ने आज़म उनकी शिकायात की समात से इत्तेफ़ाक़ कर लिया है ताहम पुलिस ने टीचरों के एहतेजाज की कोशिशों को नाकाम बनाने के लिए सख़्त तरीन इंतेज़ामात किए हैं जबकि अहमदाबाद हाईकोर्ट में ख़िदमात को मुस्तक़िल करने के अहकामात को मंसूख़ कर देने पर 1.72लाख असातिज़ा एहतेजाज कर रहे हैं।

एक टीचर ने ज़िला कन्नौज में दिलबर्दाशता हो कर ख़ुदकुशी करली है। वज़ीर-ए-आज़म ने तक़रीबन 9 माह बाद वाराण‌सी का दौरा कर रहे हैं। उन्होंने आख़िरी दौरा गुज़िश्ता साल 25दिसम्बर को किया था।

TOPPOPULARRECENT