Friday , August 18 2017
Home / AP/Telangana / वज़ीर-ए-आज़म के दौरा तेलंगाना के प्रोग्राम को क़तईयत

वज़ीर-ए-आज़म के दौरा तेलंगाना के प्रोग्राम को क़तईयत

Narendra Modi, PM of India (File)

हैदराबाद 30 जुलाई: वज़ीर-ए-आज़म नरेंद्र मोदी के 7 अगस्त के दौरा तेलंगाना के शेडूल को क़तईयत दे दी गई है। वज़ीर-ए-आज़म के दफ़्तर से तेलंगाना हुकूमत को मौसूला प्रोग्राम के मुताबिक़ वज़ीर-ए-आज़म 7 अगस्त को 4 घंटों पर मुश्तमिल दौरा में 6 मुख़्तलिफ़ तरक़्क़ीयाती स्कीमात का आग़ाज़ और संग-ए-बुनियाद रखेंगे। वो मेदक ज़िला के गजवेल में मिशन भगीरता प्रोग्राम का इफ़्तेताह करेंगे और रीमोट के ज़रीये रामा गनडम में क़ायम किए जानेवाले फ़र्टीलाइज़र प्लांट का संग-ए-बुनियाद रखेंगे। वज़ीर-ए-आज़म के शेडूल के मुताबिक़ वो दोपहर 12 बजकर 10मिनट पर दिल्ली से हैदराबाद के लिए परवाज़ करेंगे।

2 बजकर 20 मिनट पर बेगमपेट एयरपोर्ट पहुँचेंगे जहां उनका सरकारी तौर पर इस्तिक़बाल किया जाएगा। 2 बजकर 25मिनट पर ख़ुसूसी हेलीकाप्टर के ज़रीये गजवेल रवाना होंगे और 2 बजकर 50मिनट पर गजवेल पहुँचेंगे। हैली पयाड से सड़क के रास्ता मिशन

भगीरता प्रोग्राम की इफ़्तेताही तक़रीब के मुक़ाम पर 3 बजे सहि पहर पहुँचेंगे। 3 ता 4 बजकर 15 मिनट वो गजवेल से ही मुख़्तलिफ़ तरक़्क़ीयाती कामों का इफ़्तेताह और संग-ए-बुनियाद रखेंगे।

वज़ीर-ए-आज़म इन प्रोग्रामों के बाद गजवेल में आम जलसे से ख़िताब करेंगे। शाम 4 बजकर 25 मिनट पर गजवेल से हैदराबाद के लिए रवाना होंगे और 5 बजकर 15मिनट पर लाल बहादुर स्टेडीयम में बीजेपी की तरफ से मुनाक़िदा कारकुनों से ख़िताब करेंगे। शाम 6:35 बजे वज़ीर-ए-आज़म बेगमपेट एयरपोर्ट से दिल्ली वापिस होजाएंगे। वज़ीर-ए-आज़म के दौरे के सिलसिले में तैयारीयों का आग़ाज़ कर दिया गया है। चीफ़ मिनिस्टर के चन्द्रशेखर राव‌ ने आला सतही मीटिंग में वज़ीर-ए-आज़म के दौरे के दौरान तरक़्क़ीयाती कामों के इफ़्तेताह और संग-ए-बुनियाद का जायज़ा लिया। तेलंगाना रियासत की तशकील के बाद वज़ीर-ए-आज़म का ये पहला सरकारी दौरा है।

TOPPOPULARRECENT