Thursday , October 19 2017
Home / Hyderabad News / वज़ीर-ए-आज़म को तेलंगाना का दौरा करने, किसी से इजाज़त की ज़रूरत नहीं

वज़ीर-ए-आज़म को तेलंगाना का दौरा करने, किसी से इजाज़त की ज़रूरत नहीं

हैदराबाद 28 जनवरी (सियासत न्यूज़) सैक्रेटरी ए आई सी सी-ओ-रुकन क़ानूनसाज़ कौंसल मिस्टर पी सुधाकर रेड्डी ने कहा कि वज़ीर-ए-आज़म को तेलंगाना का दौरा करने के लिए किसी से इजाज़त लेने की ज़रूरत नहीं है और सी बी आई के ख़िलाफ़ वाई ऐस आर कांग

हैदराबाद 28 जनवरी (सियासत न्यूज़) सैक्रेटरी ए आई सी सी-ओ-रुकन क़ानूनसाज़ कौंसल मिस्टर पी सुधाकर रेड्डी ने कहा कि वज़ीर-ए-आज़म को तेलंगाना का दौरा करने के लिए किसी से इजाज़त लेने की ज़रूरत नहीं है और सी बी आई के ख़िलाफ़ वाई ऐस आर कांग्रेस पार्टी और तेलगू देशम की तन्क़ीदों को मज़हका ख़ेज़ क़रार दिया। आज असंबली के अहाता में मीडीया से बातचीत करते हुए उन्हों ने कहा कि सदर रियास्ती बी जे पी मिस्टर किशन रेड्डी और कन्वीनर तेलंगाना जवाइंट ऐक्शण कमेटी प्रोफ़ैसर कूद नड्डा राम अपनी औक़ात भूल चुके हैं। कांग्रेस पार्टी के सब्र को कमज़ोरी ना समझें, पार्टी ईंट का जवाब पत्थर से देना जानती है।

चूँ कि तेलंगाना जज़बा का एहतिराम ज़रूरी है, इस लिए सब्र-ओ-तहम्मुल का मुज़ाहरा किया जा रहा है। तेलंगाना, बी जे पी और तेलंगाना जवाइंट ऐक्शण कमेटी की जागीर नहीं है, जिस की वजह से वज़ीर-ए-आज़म को अपने दौरा के लिए उन से इजाज़त की ज़रूरत पेश आए। कांग्रेस पार्टी तेलंगाना मसला पर संजीदा हैऔर बहुत जल्द सब के लिए काबिल-ए-क़बूल हल दरयाफ़त करलिया जाएगा।

उन्हों ने जगन के हामी प्रजा राज्यम की रुकन असंबली मिसिज़ शोभा नागी रेड्डी की जानिब से सी बी आई के जवाइंट डायरैक्टर मिस्टर लक्ष्मी ना रावना के नारको टसट के मुतालिबा और नरसा रावपेट लोक सभा की नुमाइंदगी करने वाले तेलगू देशम के रुकन पार्लीमैंट मिस्टर वीनू गोपाल रेड्डी की जानिब से सी बी आई के ओहदा दारों को चप्पल मारने के रिमार्कस की सख़्त मुज़म्मत करते हुए कहा कि दोनों पार्टीयों पर ख़ौफ़ तारी है, इस लिए उन पर जो इल्ज़ामात हैं, इस से अवाम की तवज्जा हटाने के लिए सी बी आई के ओहदा दारों पर तन्क़ीदें कर रहे हैं।

दोनों ही जमातों ने पहले ख़ुद को बेक़सूर क़रार देते हुए सी बी आई तहक़ीक़ात के दौरान मुकम्मल तआवुन का ऐलान किया था, मगर जब तहक़ीक़ात में शिद्दत पैदा हुई तो उन पर ख़ौफ़ तारी हो गया। मिस्टर पी सुधाकर रेड्डी ने ज़रूरत पड़ने पर अम्मार मुआमलत में सदर तेलगू देशम पार्टी मिस्टर एन चंद्रा बाबू नायडू से भी पूछताछ करने का मुतालिबा किया।

TOPPOPULARRECENT