Monday , October 23 2017
Home / India / वज़ीर-ए-आज़म मनमोहन सिंह का सिफारिशी दौरा-ए-जापान

वज़ीर-ए-आज़म मनमोहन सिंह का सिफारिशी दौरा-ए-जापान

टोकियो 15 मई ( पी टी आई ) वज़ीर-ए-आज़म मनमोहन सिंह जारीया माह के आखिर में जापान का दौरा करेंगे ताकि जापान के साथ हिन्दुस्तान की दिफ़ाई शराकतदारी में तौसीअ की जा सके । वज़ीर-ए-आज़म बाहमी सीवलीन न्यूक्लीयर तआवुन मुआहिदे पर भी तबादला-ए-ख़

टोकियो 15 मई ( पी टी आई ) वज़ीर-ए-आज़म मनमोहन सिंह जारीया माह के आखिर में जापान का दौरा करेंगे ताकि जापान के साथ हिन्दुस्तान की दिफ़ाई शराकतदारी में तौसीअ की जा सके । वज़ीर-ए-आज़म बाहमी सीवलीन न्यूक्लीयर तआवुन मुआहिदे पर भी तबादला-ए-ख़्याल करेंगे ।

वज़ीर-ए-आज़म मनमोहन सिंह वज़ीर-ए-आज़म जापान शीज़ो अब से बातचीत करने के मक़सद से 27 ता 30 मई जापान का दौरा कररहे हैं । जापानी वज़ारत-ए-ख़ारजा के बमूजब दोनों क़ाइदीन 29 मई को एक चोटी कान्फ़्रैंस मुनाक़िद करना चाहते हैं ।ख़बररसां इदारे ने हुकूमत जापान के हवाले से ख़बर शाय की है कि तवक़्क़ो है कि दोनों क़ाइदीन दोनों ममालिक के बीच‌ सीवलीन न्यूक्लीयर तआवुन मुआहिदे पर भी तबादला-ए-ख़्याल करेंगे ।

जापान के इमकानी न्यूक्लीयर तवानाई टेक्नालोजीज़ की हिन्दुस्तान को बरामद के बारे में भी बातचीत की जाएगी । मार्च 2011 में जापान में ताक़तवर ज़लज़ले के बाद बातचीत का सिलसिला टूट गया था।

TOPPOPULARRECENT