Wednesday , August 16 2017
Home / AP/Telangana / वज़ीर-ए-आज़म मोदी का 7 अगस्त को बीजेपी वर्कर्स से ख़िताब

वज़ीर-ए-आज़म मोदी का 7 अगस्त को बीजेपी वर्कर्स से ख़िताब

हैदराबाद 31 जुलाई: वज़ीर-ए-आज़म नरेंद्र मोदी 7 अगस्त को अपने अव्वलीन दौरा तेलंगाना के मौके पर बीजेपी के बूथ सतह के वर्कर्स से ख़िताब करेंगे। मर्कज़ी वज़ीर बंडारू दत्तात्रेय ने ये बात बताई। उन्होंने एक प्रेस कांफ्रेंस से ख़िताब करते हुए कहा कि वज़ीर-ए-आज़म मोदी हैदराबाद के लाल बहादुर स्टेडीयम में बीजेपी के बूथ सतह के वर्कर्स के मीटिंग से ख़िताब करेंगे। वो एनडीए हुकूमत की मुख़्तलिफ़ स्कीमात और फ़लाह-ओ-बहबूद के इक़दामात की वज़ाहत करेंगे।

वज़ीर-ए-आज़म रामागनडम (करीमनगर) में 1600 मैगावाट के थर्मल पावर प्लांट का संग-ए-बुनियाद रखने के अलावा 1200 मैगावाट के सिंगारीनी प्लांट आदिलाबाद को क़ौम के नाम मानून करेंगे। बंडारू दत्तात्रेय ने कहा कि वज़ीर-ए-आज़म रियासती हुकूमत के प्रोग्राम मिशन भागीरता का इफ़्तेताह गजवेल में अंजाम देंगे और वहीं से दूसरे प्रोग्रामों में हिस्सा लेंगे।

बंडारू दत्तात्रेय ने प्रेस कांफ्रेंस के दौरान बताया कि उन्हें उम्मीद है कि एहमीयत के हामिल जी एसटी बिल को पार्लियामेंट के जारीया सेशन के दौरान ही मंज़ूर कर लिया जाएगा। उन्होंने कहा कि हुकूमत इस मसले पर दूसरी जमातों के साथ राबिता में हैं और उनसे ताईद हासिल करने बातचीत की जा रही है। उन्होंने कहा कि इस मसले पर हुकूमत कांग्रेस के साथ भी बातचीत कर रही है।

TOPPOPULARRECENT