Wednesday , October 18 2017
Home / District News / वज़ीर-ए-दाख़िला की बदतरीन दग़ाबाज़ी

वज़ीर-ए-दाख़िला की बदतरीन दग़ाबाज़ी

आदिलाबाद, २४ दिसम्बर: ( सियासत डिस्ट्रिक्ट न्यूज़ ) मुस्तक़र आदिल आबाद में टी आर एस और जे ए सी की जानिब से आज यौम दग़ा मनाते हुए वज़ीर-ए-आज़म डाक्टर मनमोहन सिंह और यू पी ए सदर सोनीया गांधी के फ़लीकसी तसावीर को नज़र-ए-आतिश किया गया । इस मौक़ा

आदिलाबाद, २४ दिसम्बर: ( सियासत डिस्ट्रिक्ट न्यूज़ ) मुस्तक़र आदिल आबाद में टी आर एस और जे ए सी की जानिब से आज यौम दग़ा मनाते हुए वज़ीर-ए-आज़म डाक्टर मनमोहन सिंह और यू पी ए सदर सोनीया गांधी के फ़लीकसी तसावीर को नज़र-ए-आतिश किया गया । इस मौक़ा पर क़ाइदीन ने मर्कज़ी हुकूमत पर इल्ज़ाम आइद किया कि वो तेलंगाना अवाम के जज़बात को मजरूह करते हुए अपनी सयासी बक़ा का खेल खेल रही है । उन्हों ने कहा कि 9 डसमबर साल गुज़शता मर्कज़ी वज़ीर मिस्टर चिदम़्बरम ने तेलंगाना के हक़ में फ़ैसला सुनाया था । जिस के बिना पर कम-ओ-पेश दो हफ़्ता तक तेलंगाना सतह पर ख़ुशीयां पाई जा रही थीं । बादअज़ां २४ दिसम्बर को यहां से इन्हिराफ़ कर लिया । जिस के पेशे नज़र आज का दिन तेलंगाना अवाम केलिए कांग्रेस की जानिब से धोका दही का दिन क़रार देते हुए कांग्रेस क़ाइदीन आग के पुतलों को नज़र आतिश किया जा रहा है । क़बल अज़ मुस्तक़र आदिलाबाद के आर ऐंड बी गेस्ट हाउस के रूबरू जहां तेलंगाना हुसूल की ग़रज़ से ज़ंजीरी भूक हड़ताल कैंप जारी है । कसीर मर्द-ओ-ख़वातीन ने एक रैली निकाली जिस में वज़ीर-ए-आज़म डाक्टर मनमोहन सिंह , सोनीया गांधी और कांग्रेस हुकूमत के ख़िलाफ़ नारे बुलंद किए गए ।

बादअज़ां एन टी आर चौक पर सैंकड़ों तलबा-ए-और तालिबात की मौजूदगी में टी आर एस क़ाइदीन मैं मिस्टर गवर्धन रेड्डी , सैयद साजिद उद्दीन , रफ़ीक़ शेख़ अहमद कौंसिलर-ओ-दीगर ने इंसानी ज़ंजीर बनाते हुए चौक का घेराव किया जिस के बिना पर हसब मामूली शाहराह पर चलने वाली ट्राफिक में ख़लल पैदा होगया । तलंगाना राष़्ट्रा समीती तलबा-ए-तंज़ीम की अपील पर मुख़्तलिफ़ मदारिस , कालेज्स से ताल्लुक़ रखने वाले तलबा-ए-ओ- तालिबात अपने मदारिस कालेज्स से रैली की शक्ल में ही तालीम को तर्क करते हुए मर्कज़ी हुकूमत के ख़िलाफ़ मुनज़्ज़म करदा यौम दग़ा में शामिल होते हुए तेलंगाना हुसूल की ग़रज़ से तलंगाना की ताईद-ओ-हिमायत और मर्कज़ी हुकूमत के रवैय्या के ख़िलाफ़ नारे बुलंद किए जबकि ए बी वी पी तंज़ीम की जानिब से मुस्तक़र आदिलाबाद के कलक्ट्रेट चौक पर तलबा-ए-और तालिबात ने चौक का घेराव् किया ।

TOPPOPULARRECENT