Friday , August 18 2017
Home / AP/Telangana / वज़ीर फाइनैंस ई राजिंदर ने किया क़ीमतों में इज़ाफे का एतराफ़

वज़ीर फाइनैंस ई राजिंदर ने किया क़ीमतों में इज़ाफे का एतराफ़

हैदराबाद 17 मार्च: वज़ीर फाइनैंस ई राजिंदर ने अश्या-ए-ज़रुरीया की क़ीमतों में इज़ाफे का एतराफ़ करते हुए कहा कि हुकूमत क़ीमतों में कमी के लिए कई एक इक़दामात कर रही है। अश्या-ए-ज़रुरीया की चोर बाज़ारी और ज़ख़ीरे के ख़िलाफ़ बाक़ायदा मुहिम का आग़ाज़ किया गया है जिसके नतीजे में क़ीमतों में काफ़ी हद तक कमी वाक़्ये हुई है।

वज़ीर फाइनैंस तेलंगाना असेंबली में वकफ़ा-ए-सवालात के दौरान अप्पोज़ीशन अरकान की तशवीश पर जवाब दे रहे थे। अप्पोज़ीशन अरकान ने क़ीमतों में इज़ाफ़ा, ग़रीब और मुतवस्सित( मिडिल क्लास) तबक़ात को महंगाई से दुशवारी पर तशवीश का इज़हार किया और हुकूमत से मुतालिबा किया कि वो ज़ख़ीरा अंदोज़ों के ख़िलाफ़ सख़्त कार्रवाई करें।

ई राजिंदर ने कहा कि दाल और ख़ुर्दनी तेल की क़ीमतों में किसी क़दर इज़ाफ़ा अभी भी बरक़रार है जबकि बाज़ दुसरे इश्याय की क़ीमतों में कमी हुई है। उन्होंने कहा कि किसानों को मुख़्तलिफ़ रियाइतों की फ़राहमी के ज़रीये पैदावार में इज़ाफे की कोशिश की जा रही है जिससे क़ीमतों पर क़ाबू पाया जा सकता है।

उन्होंने कहा कि चोर बाज़ारी के ख़िलाफ़ कई इक़दामात किए गए, धावे और अश्या-ए-ज़रुरीया को बड़ी मिक़दार में ज़बत किया गया। चीफ़ सेक्रेटरी की निगरानी में क़ीमतों पर क़ाबू पाने के लिए 12 मर्तबा आला सतही मीटिंग मुनाक़िद किया गया। उन्होंने बताया कि जारीया साल मुख़्तलिफ़ गोदामों पर 7218 धावे करते हुए 2501 मुक़द्दमात दर्ज किए गए। 1252 राशन की दुक्कानात पर धावा करते हुए अश्या-ए-ज़रुरीया की चोर बाज़ारी और गै़रक़ानूनी फ़रोख़त के ख़िलाफ़ मुक़द्दमा दर्ज किया गया। 115 अफ़राद को गिरफ़्तार करते हुए 244 एफ़आईआर दर्ज किए गए।

TOPPOPULARRECENT