Thursday , August 24 2017
Home / Crime / वनसथलीपुरम में एक तालिबा की इस्मत रेज़ि

वनसथलीपुरम में एक तालिबा की इस्मत रेज़ि

हैदराबाद 24 जुलाई:शहर के नवाही इलाके वनसथलीपुरम में एक तालिबा की इजतिमाई इस्मत रेज़ि का वाक़िया पेश आया। ताख़ीर से मंज़रे आम पर आए इस वाक़िये से साइबराबाद में सनसनी फैल गई।

ख़वातीन के तहफ़्फ़ुज़ के लिए सख़्त गीर क़वानीन और पुलिस पोलीसी के इक़दामात-ओ-चौकसी के बावजूद इस तरह का वाक़िया पेश आया जो पुलिस की कारकर्दगी और चौकसी पर शुबा ज़ाहिर करता है ताहम पुलिस के आला ओहदेदार इस वाक़िया को राज़ में रखने की कोशिश कररहे हैं और तफ़सीलात फ़राहम करने से गुरेज़ कररहे हैं।

बताया जाता हैके पार्टी के नाम पर लड़की को तलब करते हुए मुबय्यना तौर पर उसकी इजतिमाई इस्मत रेज़ि की गई। बावसूक़ ज़राए के मुताबिक़ लड़की बीटेक की तलबा है और तीन लड़के भी बीटेक के तालिब-ए-इल्म बताए गए हैं। घर पर पार्टी को मुनाक़िद करते हुए उस लड़की को मदऊ किया गया और जैसे ही लड़की उनके मकान पहूँची पार्टी के दौरान ख़ूब मस्ती की गई और लड़कों ने इस मजबूर लड़की की इस्मत के साथ मुबय्यना तौर पर खिलवाड़ किया और इजतिमाई इस्मत रेज़ि की।

पुलिस ज़राए के मुताबिक़ पिछ्ले हफ़्ते ये वाक़िया पेश आया था ताहम ताख़ीर से मंज़रे आम पर आया। लड़की के वालिद की शिकायत पर पुलिस ने मुक़द्दमा दर्ज करते हुए तहक़ीक़ात का आग़ाज़ कर दिया है।

TOPPOPULARRECENT