Wednesday , September 20 2017
Home / Hyderabad News / वरंगल लोक सभा ज़िमनी इंतिख़ाब, हुसूल टिकट के लिए क़ाइदीन की दौड़ धूप

वरंगल लोक सभा ज़िमनी इंतिख़ाब, हुसूल टिकट के लिए क़ाइदीन की दौड़ धूप

तेलंगाना राष़्ट्रा समीती में वरंगल लोक सभा हल्क़ा की नशिस्त के लिए ज़बरदस्त दौड़ धूप शुरू हो चुकी है। इस हल्क़ा के ज़िमनी चुनाव में पार्टी का टिकट हासिल करने के लिए कई क़ाइदीन कोशिश कर रहे हैं और ये सरगर्मीयां चीफ़ मिनिस्टर के कैंप ऑफ़िस तक पहूंच गईं हैं।

वरंगल ज़िला से ताल्लुक़ रखने वाले टी आर एस की रुक्न असेंबली कोंडा सुरेखा और उन के शौहर कोंडा मुर्ली ने आज चीफ़ मिनिस्टर के चन्द्र शेखर राव से मुलाक़ात की और इस नशिस्त के लिए अपनी दावेदारी पेश की।

कोंडा सुरेखा ने अपने शौहर कोंडा मुरली को लोक सभा हल्क़ा वरंगल या फिर मजालिस मुक़ामी के तहत एम एल सी की नशिस्त दिए जाने का मुतालिबा किया है।

हालिया अर्सा में हुकूमत की मुख़्तलिफ़ पॉलिसीयों के ख़िलाफ़ उस्मानिया यूनीवर्सिटी के तलबा ने एहतिजाज का आग़ाज़ किया है। कांग्रेस पार्टी तलबा में हुकूमत के ख़िलाफ़ पाई जाने वाली नाराज़गी को वोट में तबदील करने की कोशिश कर सकती है।

पार्टी के एक सीनीयर क़ाइद ने कहा कि अगर्चे इस हल्क़ा से कांग्रेस उम्मीदवार की कामयाबी आसान नहीं फिर भी स्टूडेंट लीडर को उम्मीदवार बनाकर टी आर एस के लिए सख़्त मुक़ाबला मुम्किन बनाया जा सकता है।

TOPPOPULARRECENT