Sunday , August 20 2017
Home / Hyderabad News / वर्ंगल में कामयाबी के बाद ज़िम्मेदारियाँ बढ़ गईं

वर्ंगल में कामयाबी के बाद ज़िम्मेदारियाँ बढ़ गईं

हैदराबाद 26 नवंबर: चीफ़ मिनिस्टर के चन्द्रशेखर राव‌ ने पार्टी के अवामी नुमाइंदों और क़ाइदीन पर-ज़ोर दिया कि वो ख़ुद को अवाम की ख़िदमत और उनके मसाइल की यकसूई के लिए वक़्फ़ कर दें। वर्ंगल के नौ मुंतख़ब रुकने पार्लियामेंट पी दयाकर के अलावा वर्ंगल से ताल्लुक़ रखने वाले वुज़रा, अरकाने पार्लियामेंट-ओ-असेंबली, अरकाने क़ानूनसाज़ कौंसिल और सीनीयर क़ाइदीन ने कैंप ऑफ़िस पहुंच कर के सी आर से मुलाक़ात की।

उन्होंने वर्ंगल में पार्टी उम्मीदवार की शानदार कामयाबी पर चीफ़ मिनिस्टर को मुबारकबाद पेश की। इस मौके पर ख़िताब करते हुए चीफ़ मिनिस्टर ने कहा कि वर्ंगल की अवाम ने जिस अंदाज़ में टी आर एस से वाबस्तगी का इज़हार किया है , इस से पार्टी की ज़िम्मेदारीयों में इज़ाफ़ा हो चुका है।

उन्होंने कहा कि वुज़रा और अवामी नुमाइंदों को चाहीए कि वो हमेशा अवामी मसाइल की यकसूई के लिए दस्तयाब रहीं। उन्होंने कहा कि अवामी नुमाइंदों और क़ाइदीन को हमेशा अवाम के दरमियान रहना चाहीए ताके वर्ंगल की तरक़्क़ी के लिए मन्सूबा पर अमल किया जा सके।

उन्होंने वर्ंगल के राय दहिंदों से इज़हार-ए-तशक्कुर किया जिन्हों ने रिकार्ड अक्सरीयत के साथ टी आर एस उम्मीदवार को कामयाबी अता की। चीफ़ मिनिस्टर ने कहा कि वर्ंगल के अवाम ने टी आर एस के साथ जिस मुहब्बत और वाबस्तगी का इज़हार किया है वो उसे कभी फ़रामोश नहीं कर पाएँगे।

TOPPOPULARRECENT