Thursday , August 24 2017
Home / Hyderabad News / वर्ंगल में टी आर एस की कामयाबी का दावा: हरीश राव‌

वर्ंगल में टी आर एस की कामयाबी का दावा: हरीश राव‌

हैदराबाद 20 नवंबर: वज़ीर आबपाशी हरीश राव‌ ने रिमार्क किया के वर्ंगल लोक सभा हलक़ा के टी आर एस उम्मीदवार पी दयाकर को वोट देना लोकल काल करने के बराबर है क्युंकि वो मुक़ामी क़ाइद हैं जो अवाम की ख़िदमत के लिए हमेशा दस्तयाब रहेंगे।

इस के बरख़िलाफ़ कांग्रेस उम्मीदवार सर्वे सत्यनाराय‌ना को वोट देना एसटी डी काल करने के बराबर है क्युंकि वो ग़ैर मुक़ामी हैं जबकि बी जे पी उम्मीदवार को वोट देना आई एसडी काल करना है क्युंकि वो अमरीका से ताल्लुक़ रखते हैं।

उन्होंने वर्ंगल के राय दहिंदों से अपील की के वो टी आर एस उम्मीदवार को भारी अक्सरीयत से मुंतख़ब करें जो उनके मसाइल की यकसूई के लिए हमेशा दस्तयाब रहेंगे। मीडीया के नुमाइंदों से बातचीत करते हुए हरीश राव‌ ने कहा कि कांग्रेस और बी जे पी को चुनाव मैदान में उतारने के लिए मुक़ामी उम्मीदवार दस्तयाब नहीं हुआ लिहाज़ा उन्हें दूसरे मुक़ामात से उम्मीदवार को दरआमद करना पड़ा।

उन्होंने कहा कि सर्वे सत्यनाराय‌ना जो अपने हल्क़ा-ए-चुनाव में अवाम की तरफ से मुस्तर्द किए जा चुके हैं उन्हें वर्ंगल के अवाम किस तरह क़बूल करेंगे। अगर उन्होंने अवाम की बेहतर तौर पर ख़िदमत की होती तो वो दुबारा लोक सभा हलक़ा मल्काजगीरी से मुंतख़ब होजाते।

कांग्रेस ने अवाम की तरफ से मुस्तर्द करदा शख़्स को मैदान में उतारा है। हरीश राव‌ ने कहा कि बी जे पी को हिन्दुस्तान में कोई उम्मीदवार दस्तयाब नहीं हुआ लिहाज़ा अमरीका से उम्मीदवार को लाया गया।

उन्होंने कहा के अवाम ने टी आर एस की ताईद का पहले ही फ़ैसला कर लिया है और अप्पोज़ीशन जमातों की मुख़ालिफ़ हुकूमत मुहिम का कोई असर नहीं होगा।

TOPPOPULARRECENT